LIVE: κίνηση στους δρόμους

Λίγο πιο ελαφρύ, αρκετά πιο κοντό και με φρέσκια αισθητική το νέο K-XCT φαίνεται να συμπληρώνει ιδανικά την γκάμα της Kymco.

Η LCD οθόνη περιλαμβάνει όλες της απαραίτητες ενδείξεις με τη θερμοκρασία, το στροφόμετρο και τη στάθμη καυσίμου να παρουσιάζονται αναλογικά.

Ένας κυματιστός δίσκος εμπρός διαμέτρου 260 χλστ. που συνδυάζεται με τριπίστονη δαγκάνα και άλλος ένας 220 χλστ. πίσω επιβραδύνουν το νέο μοντέλο της Kymco.

Ο χώρος κάτω από τη σέλα ανέρχεται στα 42 λίτρα, και επαρκεί για ένα κράνος κλειστού τύπου, ανεξάρτητα από το μέγεθός του, αλλά και αρκετά πράγματα.

Το ντουλαπάκι στα αριστερά της ποδιάς φροντίζει για να έχετε άμεσα διαθέσιμα τα πράγματα που χρειάζεστε, ενώ φέρει και 12βολτη παροχή ρεύματος.

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στο σχεδιασμό του κάτοπτρου του εμπρός φωτιστικού σώματος για υψηλά επίπεδα φωτισμού.

LED τόσο για τα φώτα ημέρας όσο και για το στοπ.

Ο σύγχρονος κινητήρας G5 της Kymco δίνει το «παρών» και στο K-XCT 300i και υπόσχεται πολύ καλές επιδόσεις αλλά και οικονομία καυσίμου.

Αφιέρωμα: Kymco K-XCT 300i

Το νέο K-XCT 300i απευθύνεται σε όσους δέχονται να θυσιάσουν ένα μικρό μέρος της άνεσης και των αποθηκευτικών χώρων του Downtown προς όφελος της ευελιξίας και της οδικής συμπεριφοράς.

 
Με περισσότερο δυναμισμό τόσο στην εμφάνισή όσο και στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του το νέο K-XCT 300i απευθύνεται σε εκείνους που δέχονται να θυσιάσουν ένα μικρό μέρος της άνεσης και των αποθηκευτικών χώρων του Downtown 300 προς όφελος της μεγαλύτερης ευελιξίας και τα πιο ευχάριστης συμπεριφοράς στο δρόμο.

Πλήρης στη μεσαία «γραμμή»
Μετά την παρουσίαση του Downtown 300i, η Kymco προχώρησε στη δημιουργία του K-XCT 300i καλύπτοντας έτσι άλλο ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς που απαιτούσε ένα scooter με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο και σπορ πνεύμα. Άμεσα οι μηχανικοί της Kymco ανταποκρίθηκαν στις επιθυμίες του κοινού και ξεκίνησαν το πρότζεκτ K-XCT, με κύριο και βασικό μέλημα τη δημιουργία ενός μοντέλου που θα μπορεί να αντεπεξέλθει με επιτυχία τόσο στο κέντρο της πόλης όσο και στην κίνηση στον αυτοκινητόδρομο. Λίγο πιο ελαφρύ, αρκετά πιο κοντό και με φρέσκια αισθητική το νέο K-XCT φαίνεται να συμπληρώνει ιδανικά την γκάμα της Kymco στα μεσαία μοντέλα προσφέροντας μία επιπλέον λύση σε εκείνους που το αίμα τους βράζει ακόμη.

Σχεδίαση: Διακριτικός δυναμισμός
Ακμές, κοίλες επιφάνειες και αιχμηρό τελείωμα τόσο για την ουρά όσο και το ρύγχος είναι τα κύρια συστατικά της εμφάνισης του K-XCT 300i που υιοθετεί, παράλληλα, αρκετά στοιχεία από την οικογενειακή ταυτότητα των μοντέλων της Kymco, χωρίς να αντιγράφει. Το αποτέλεσμα κρίνεται πολύ αρμονικό, με σωστές αναλογίες όγκων και πολύ καλή ισορροπία μεταξύ δυναμισμού και σοβαρότητας. Προσεγμένης σχεδίασης κάλυμμα και απόληξη για την εξάτμιση, κομψές χειρολαβές για τον συνεπιβάτη για το πίσω μέρος, ενώ μπροστά ξεχωρίζουν φυσικά τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας και η κοντή φιμέ ζελατίνα με το «διαβολικό» τελείωμα.

Εργονομία/χώροι: Σε υψηλά επίπεδα
Παρά τις μικρότερες διαστάσεις του, έναντι το Downtown το K-XCT, ανήκει στην ιδιαίτερα απαιτητική μεσαία κατηγορία και υπόσχεται άκρως ικανοποιητικούς χώρους για δύο επιβαίνοντες αλλά και τα πράγματά τους. Η σέλα είναι δύο επιπέδων και φαίνεται αρκετά μεγάλη για να κρατήσει ξεκούραστα δύο άτομα ακόμη και σε διαδρομές εκτός πόλης. Κάτω από αυτή θα μπορέσει να βολευτεί χωρίς πρόβλημα ένα κράνος κλειστού τύπου αφήνοντας αρκετό χώρο για μικρότερα αντικείμενα με τη συνολική χωρητικότητα να ανέρχεται, σύμφωνα με την Kymco, στα 40,7 λίτρα. Επιπλέον χώρος υπάρχει στο ντουλαπάκι της ποδιάς που φέρει και παροχή ρεύματος 12V για το GPS ή τη φόρτιση ενός κινητού.

Κινητήρας: Ο γνωστός νέος και ισχυρός
Το μοτέρ που χρησιμοποιήθηκε για το νέο μοντέλο της Kymco είναι το γνωστό και πολύ ισχυρό σύνολο που έχει δει και στο People GTi 300. Αποδίδει 29,3 ίππους και 3,1 Kgm ροπής στις 7.750 και 6.250 σ.α.λ. αντίστοιχα και βρίσκεται στην κορυφή της απόδοσης μεταξύ των κινητήρων με χωρητικότητα έως 300 κ.εκ. Χρησιμοποιεί ψεκασμό για την τροφοδοσία του, δύο αντικραδασμικούς άξονες για πολιτισμένη λειτουργία και καταλύτη στη εξάτμιση, ώστε να περνά εύκολα τις προδιαγραφές Euro 3. Για το K-XCT οι μηχανικοί της Kymco άλλαξαν αρκετά από τα μηχανικά μέρη του CVT κιβωτίου, μεταξύ αυτών και τους ιμάντες, για καλύτερη απόδοση στις μεσαίες ταχύτητες κίνησης, προσδίδοντας έτσι διαφορετικό χαρακτήρα που ταιριάζει περισσότερο στο προφίλ του νέου μοντέλου. Αλλαγές έχουμε και στο σύστημα ψύξης του Kymco, όχι στα μηχανικά μέρη, αλλά στην αεροδυναμική. Το τοποθετημένο στην καρίνα ψυγείο δέχεται πλέον περισσότερο φρέσκο αέρα λόγω των ανασχεδιασμένων αεραγωγών και του εμπρός φτερού αποβάλλονται ταυτόχρονα περισσότερη ζέστη χάρη στα ανασχεδιασμένα πλαϊνά πλαστικά.

Πλαίσιο/Αναρτήσεις: Πιο κοντό, πιο ευέλικτο
Το πλαίσιο του K-XCT προέρχεται από το αδερφό μοντέλο Downtown. Ωστόσο έχει δεχτεί μερικές σημαντικές τροποποιήσεις για να αποκρίνεται καλύτερα στο πιο σπορτίφ χαρακτήρα που ήθελαν να του προσδώσουν οι μηχανικοί της Kymco. Είναι διπλής χαμηλής ραχοκοκαλιάς και το μεταξόνιό του έχει μειωθεί κατά 95 χλστ. φτάνοντας τώρα τα 1.450 χλστ, ενώ και το βάρος του K-XCT εμφανίζεται μειωμένο κατά τέσσερα κιλά έναντι του Downtown. Το μικρότερο σε μήκος πλαίσιο είναι και πιο άκαμπτο συμβάλλοντας έτσι στην πιο άμεση συμπεριφορά του μοντέλου στις εντολές του αναβάτη. Οι αναρτήσεις προέρχονται επίσης από αδερφό μοντέλο, ωστόσο, φέρουν διαφορετικό set up, προσαρμοσμένο στα νέα δεδομένα του πλαισίου.

 

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ