LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σκοπός της επίσκεψης βέβαια, δεν ήταν ο τουρισμός, αλλά η πρώτη επαφή μας με τα νέα CB500X, NSS300 Forza και CRF250M που έρχονται να συμπληρώσουν με τον πλέον ιδανικό τρόπο τη γκάμα της Honda.

Στην κατ εξοχήν ηλιόλουστη Ισπανία μας καλωσόρισαν βαριά σύννεφα και ψιλή βροχή, όχι ό,τι καλύτερο για να χαρεί κάποιος τις ομορφιές αυτής της χώρας.

Αποστολή: 3 νέα Honda

Ταξιδέψαμε στη βροχερή Καταλονία και οδηγήσαμε τα νέα CB500X, NSS300 Forza και CRF 250 M. Αν και ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, απευθύνονται στο ίδιο μοτοσικλετιστικό κοινό.

 
Τι και αν σε όλη τη νότια Ευρώπη υπήρχε ηλιοφάνεια και οι υψηλές θερμοκρασίες υπεδείκνυαν το κοντομάνικο και ένα ελαφρύ παντελόνι ως την μόνη απαραίτητη ενδυμασία για να αποφύγει κανείς τη θερμοπληξία; Στην κατ εξοχήν ηλιόλουστη Ισπανία μας καλωσόρισαν βαριά σύννεφα και ψιλή βροχή, όχι ό,τι καλύτερο για να χαρεί κάποιος τις ομορφιές αυτής της χώρας. Σκοπός της επίσκεψης βέβαια, δεν ήταν ο τουρισμός, αλλά η πρώτη επαφή μας με τα νέα CB500X, NSS300 Forza και CRF250M που έρχονται να συμπληρώσουν με τον πλέον ιδανικό τρόπο τη γκάμα της Honda.

Στο πνεύμα των καιρών
Μέσα σε δύο-τρία χρόνια, ο ιαπωνικός κολοσσός, απόλυτα ευθυγραμμισμένος στο πνεύμα των καιρών, προσέθεσε στη γκάμα του μοτοσικλέτες και δίκυκλα προσιτά στο μέσο αναβάτη, τα οποία δεν έχουν ουσιαστικά να ζηλέψουν κάτι από ακριβότερες προτάσεις. Σημαντικό ρόλο στη δημιουργία των νέων μοντέλων και συγκεκριμένα της νέας σειράς CB500, έπαιξε φυσικά και το νέο δίπλωμα Α2 που περιορίζει ως ένα βαθμό τους κατασκευαστές, ταυτόχρονα όμως τους «ελευθερώνει» από περιττές πολυτέλειες και κινήσεις εντυπωσιασμού.

Για να το πετύχει αυτό, η Honda επέλεξε το δρόμο των δοκιμασμένων τεχνικών λύσεων γαρνιρισμένων με μικρές δόσεις προηγμένης τεχνολογίας, όχι όμως για τη βελτίωση των επιδόσεων, τουλάχιστον όχι εκείνων που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε να βελτιώνονται με την πάροδο των ετών. Σήμερα, για μια τεράστια μερίδα του δίτροχου κοινού, τα χαμηλά έξοδα σε χρήση και συντήρηση, συνοδευόμενα και από μία προσιτή τιμή είναι πιο σημαντικά από ποτέ και μετρούν πολύ περισσότερο από 5-10 επιπλέον ίππους, για παράδειγμα. 

Αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά στα νέα μοντέλα που παρουσιάζονται στη μεσαία κατηγορία, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Πρώτα από όλα, λόγω των νέων διπλωμάτων…πρέπει να υπάρχουν και να πληρούν παράλληλα και κάποιες προϋποθέσεις. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένας κυβισμός που είχε σχεδόν εξαφανιστεί τα προηγούμενα χρόνια, να δίνει νέα σημάδια ζωής. Οι κατασκευαστές θα μπορούσαν βέβαια να συνεχίσουν να αγνοούν τις μεσαίες πρακτικές μοτοσικλέτες και να ασχολούνται μόνο με τα scooter. Έχουν, όμως καταλάβει -μέσα από έρευνες αλλά και από τα στοιχεία της αγοράς- ότι, για να πάει ένας αναβάτης από μια μικρή σε μια μεγάλη μοτοσικλέτα, πρέπει να υπάρχει και μια…μεσαία. Αλλιώς, αυτός θα επιλέξει ένα μεσαίο ή mega scooter και θα παραμείνει εκεί, λόγω των δυνατοτήτων και της πρακτικότητας που προσφέρει η συγκεκριμένη κατηγορία που την καθιστούν, ίσως, ως την πιο γλυκιά «παγίδα».Η Honda, λοιπόν, αλλά και άλλοι κατασκευαστές, χωρίς να αφήσουν στην άκρη μοντέλα που μας κάνουν να ονειρευόμαστε, δημιουργούν τώρα και προσιτές μοτοσικλέτες με χαρακτήρα. Καθημερινές μοτοσικλέτες για καθημερινή χρήση, όπως το CB500X, που μπορούν να καλύψουν ολοκληρωτικά τις ανάγκες του νέου, του μέσου αλλά και του εμπειρότερου αναβάτη στον πραγματικό κόσμο, χωρίς να του δίνουν συνεχώς την εντύπωση ότι, η σχέση τους είναι προσωρινή ή ότι, υπάρχει κάποιος τομέας που παρουσιάζουν αδυναμίες. Πράγματα που μετράνε πραγματικά όπως η υψηλή ποιότητα κατασκευής, η προσεγμένη σχεδίαση που δίνει και τον απαραίτητο χαρακτήρα, η ασφάλεια και η πρακτικότητα, είναι όλα εκεί. Εξίσου σημαντικός παράγοντας για να «κολλήσει» κάποιος με μια μοτοσικλέτα, είναι αυτός της ευχαρίστησης-διασκέδασης κατά την οδήγηση. Στην περίπτωση των CB500X και CRF 250 M, αυτά τα δύο στοιχεία δίνουν επίσης το «παρών» σε διαφορετικές αναλογίες και δεν απουσιάζουν ούτε από το νέο Forza, το μόνο, ίσως, scooter που έλειπε από τη γκάμα της Honda, αν και έρχονται βέβαια με διαφορετικό «περιτύλιγμα».Όλα, λοιπόν, είναι εκεί και το μόνο που (ίσως) απουσιάζει είναι αυτό το κάτι παραπάνω που, κατά 99%, δεν θα χρησιμοποιούσαμε ποτέ επιλέγοντας συνειδητά μοτοσικλέτα αυτής της κατηγορίας και θα ερχόταν βέβαια και με το ανάλογο κόστος. Ας γνωρίσουμε όμως, καλύτερα τα τρία νέα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ