Το νέο ΤΜ 450 είναι πιο ελαφρύ και έχει περισσότερο γκάζι από πιο χαμηλά.
Απ' όπου και να κοιτάξεις το νέο ΤΜ 450 Enduro, γίνεσαι μάρτυρας της εξαιρετικής και ποιοτικής κατασκευής του. Προσεγμένο μέχρι και την τελευταία λεπτομέρειά του, το νέο ΤΜ 450 κερδίζει στον τομέα της εμφάνισης από την πρώτη κιόλας στιγμή και μάλιστα, είναι τόσο περιποιημένο που τα περισσότερα πάνω του θα νόμιζες ότι είναι extra καλούδια. Κι όμως, στο μηχανάκι της δοκιμής μας, το μόνο extra ήταν οι χρυσές σφυρήλατες τιμονόπλακες (200 ευρώ). Ενα από τα δυνατότερα σημεία του νέου TM 450 Enduro είναι η προσιτή και εργονομική θέση οδήγησης. Κάτι στο οποίο η ΤΜ έδωσε ιδιαίτερη προσοχή, όχι αποκλειστικά και μόνο στο 450, αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της, με την ευκαιρία του επανασχεδιασμού των πλαισίων της (το ΤΜ 450 έχει και νέο πλαίσιο!). Η σέλα είναι στενή και αρκετά σκληρή, ενώ το τιμόνι είναι ψηλό, βρίσκεται κοντά στο σώμα και τα δύο άκρα του έχουν μικρή κλίση προς τα πάνω.
Τα χειριστήρια του τιμονιού είναι λειτουργικά και οι διακόπτες βρίσκονται σε σωστές θέσεις, με εξαίρεση αυτούς του ψηφιακού κοντέρ, που για να τους πατήσεις θα ήταν καλύτερα να χρησιμοποιήσεις οδοντογλυφίδα παρά δάχτυλα. Πόσο μάλλον, δάχτυλα με γάντια.
Τα νέα μαρσπιέ είναι καταπληκτικά, γαντζώνουν στη σόλα της μπότας και είναι φαρδιά χωρίς να εξέχουν. Ολο το σουλούπι του νέου ΤΜ 450 είναι ιδιαίτερα λεπτό και ιδιαίτερα φροντισμένο. Το πλάτος του είναι εξαιρετικά μικρό και δίνει τη δυνατότητα στα πόδια να σφίξουν εύκολα τη μοτοσικλέτα σε άλματα και σε όρθια οδήγηση. Ωστόσο, σε σαμάρια και κατηφορικά κομμάτια και εκεί που το σώμα πρέπει να μετατοπιστεί προς τα πίσω, οι μπότες θα συναντήσουν ένα μικρό εμπόδιο στο νέο φιλτροκούτι, το οποίο εξέχει δεξιά και αριστερά. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως στοπ.