LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ένας τέλειος συνδυασμός
Οδηγώντας
Γρήγορα, άνετα και εύκολα
tm - Οταν η εκρηκτική απόδοση σφίγγει τα χέρια με την ομαλότητα και την ευχρηστία, τότε το αποτέλεσμα είναι μια ολοκληρωμένη, σοβαρή και προσγειωμένη πρόταση, σχεδόν στα όρια της φιλικότητας. Λέγεται και αλλιώς… ΤΜ450F E es. Καλώς ήρθατε, νέα ΤΜ του 2005!
Στα αργά κομμάτια, το αριστερό χέρι δεν πρέπει να αποχωρίζεται τη μανέτα του συμπλέκτη. Το μπροστινό της Paioli είναι παντού πολύ καλό.
Το βελτιωμένο σύστημα μίζας του νέου ΤΜ κάνει την εκκίνηση παιχνιδάκι, εκτός αν η πρώτη μιζιά πέσει στη συμπίεση. Ο φρεσκαρισμένος κινητήρας του νέου ΤΜ 450 δεν έχει ανάγκη από τσοκ και τέτοια, και λίγα δευτερόλεπτα αφού έρθει στη ζωή, έτσι για να 'χουμε και τη συνείδησή μας ήσυχη, είναι ετοιμοπόλεμος. Η δύναμη που απαιτείται στη μανέτα του υδραυλικού συμπλέκτη είναι ελάχιστη. Η αίσθησή της είναι αρκετά καλή και το μόνο που θα χρειαστεί λίγη εξοικείωση είναι η ελαφρώς απότομη σύμπλεξη, που συνοδεύεται κι από ένα γρατζούνισμα. Το 5άρι κιβώτιο δεν έχει δεχθεί καμία αλλαγή και είναι σαφές και θετικό σε όλες τις αλλαγές και χρήσεις. Η κλιμάκωσή του είναι ελαφρώς μακριά, αλλά είναι άγνωστο πόσο έχει επηρεαστεί από τη νέα κλιμάκωση της πρωτεύουσας σχέσης, καθώς η ΤΜ δεν ανακοινώνει νούμερα. Το χαμηλό βάρος (μόλις 102 κιλά!) γίνεται έκδηλο παντού και σε όλες τις χρήσεις. Οι αλλαγές κατεύθυνσης επιτυγχάνονται πανεύκολα και το ΤΜ ακολουθεί άμεσα την πορεία που θα του υποδείξεις. Η εκπληκτική υπακοή του νέου ΤΜ 450, όμως, δεν οφείλεται μόνο στη νέα γεωμετρία του πλαισίου και στο χαμηλότερο βάρος, αλλά κατά ένα μεγάλο ποσοστό και στο πραγματικά υπέροχο μπροστινό του. Τα 48άρια USD της Paioli χαίρουν πραγματικά κάθε εκτίμησης. Τολμώ να πω ότι τα extra Ohlins (600 ευρώ) ίσως και να φαντάζουν αχρείαστα… Πίσω, το χρυσό αμορτισέρ της Ohlins δείχνει ελαφρώς αποκομμένο από το υπόλοιπο σύνολο του ΤΜ. Είναι μαλακό, γρήγορο, αναπηδάει ασταμάτητα σε επιβραδύνσεις και γενικά χρειάζεται λίγο ψάξιμο. Το νέο ΤΜ 450 είναι τόσο ελαφρύ που σε επιτόπιους ελιγμούς μπορείς με τη δύναμη των χεριών και μόνο να μετακινήσεις τον μπροστινό τροχό. Σε μεγάλες ταχύτητες παραμένει σταθερό και μόνο σε απότομα και εγκάρσια εμπόδια και με πολλά, θα "κοσκινίσει". Στον τομέα των φρένων, μπροστά συναντάται ένας τεράστιος πλευστός δίσκος, για τα δεδομένα της κατηγορίας, των 270 χιλ. Η δαγκάνα είναι διέμβολη από την Brembo και η τρόμπα είναι της Nissin. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους είναι άψογο, με πολύ καλή αίσθηση, δύναμη, αλλά και προοδευτικότητα. Μάλιστα, αν η ρυθμιστική βιδούλα της μανέτας ήταν λίγο πιο μακριά, το μπροστινό επιβραδυντικό σύστημα του ΤΜ θα ήταν άψογο. Πίσω, υπάρχει μια νέα δαγκάνα από τη Nissin και μια επίσης νέα τρόμπα και πάλι από τη Nissin, με ενσωματωμένο το δοχείο των υγρών. Πολύ καλό φρένο και το κυριότερο, προοδευτικό. Τα λάστιχα της Pirelli, ΜΤ32Α μπροστά και Scorpion πίσω, έχουν αρκετά αραιό τακούνι, ελαφρώς ακατάλληλο για τα ξερά και στεγνά ελληνικά δεδομένα. Θα αποδώσουν τα μέγιστα σε πιο υγρά και αμμώδη εδάφη. Επίσης, το 40άρι Mikuni διαθέτει και κόκκινο μαγικό μπουτόν για ζεστές εκκινήσεις. Θα αποδειχθεί άχρηστο όσο η μπαταρία είναι ζωντανή. Προσοχή χρειάζεται ο διακόπτης του engine off, καθώς τα φώτα είναι συνδεδεμένα σε σειρά μαζί του. Απλά, μην τον ξεχάσετε ανοιχτό. Προσοχή και στο σταντ… κλείνει μόνο του.

 
 TM 450F E es
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
TM 450F E es
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ