Εκπληκτική απόδοση και μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας.
Ο κυριότερος στόχος του νέου Enduro εκπροσώπου της ΤΜ στα 450 κ.εκ. ήταν για το 2005 το άπλωμα της ισχύος σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του κινητήρα. Βάσει αυτού του σκεπτικού, το νέο TM 450 Enduro του '05 έχει αποκτήσει νέα χαρτογράφηση, νέα προφίλ εκκεντροφόρων, η κεφαλή έχει επανασχεδιαστεί, οι βαλβίδες, με ένα μόνο πλέον ελατήριο, έχουν έρθει πιο κοντά μεταξύ τους, ενώ έχει βελτιωθεί η ροή του μείγματος, όπως και η κυκλοφορία του λαδιού. Η αρκετά πιο πολιτισμένη λειτουργία του νέου ΤΜ 450 είναι γεγονός. Το διαθέσιμο γκάζι είναι πάρα πολύ και πάντα αρκετό, και το ωφέλιμο φάσμα της απόδοσης του μονοκύλινδρου έχει πράγματι απλωθεί αρκετά. Ωστόσο, η προτίμηση του ΤΜ να εργάζεται σε περισσότερες στροφές δεν έχει χαθεί. Δεν είναι λίγες οι φορές που θα χρειαστεί κατέβασμα, ενώ στα πιο αργά κομμάτια και σε μονοπάτια θα πρέπει να γίνεται πιο συχνά χρήση του άμεσου και πολύ καλού υδραυλικού συμπλέκτη. Σε κανένα σημείο δεν φάνηκαν σημάδια υπερθέρμανσης, με τον κινητήρα να συνεχίζει να αποδίδει το 100% των δυνατοτήτων του.