LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Xciting-Power!
Οδηγώντας
kymco, kymco xciting 500 - Η Kymco έρχεται να δηλώσει ξανά το
Το μπροστινό φρένο καλύπτει και μάλιστα με το παραπάνω τις ανάγκες τόσο της μοτοσικλέτας όσο και του αναβάτη.
Το πρώτο πράγμα που προσέχεις μόλις κάτσεις επάνω στο Xciting είναι το ύψος του. Πραγματικά, οι ψηλότεροι αναβάτες θα πατήσουν ίσα-ίσα τα πέλματά τους κάτω, ενώ οι κοντύτεροι θα αντιμετωπίσουν προβλήματα… ισορροπίας στα φανάρια. Γι' αυτό ευθύνεται η σέλα, η οποία είναι συγχρόνως ψηλή και φαρδιά, αναγκάζοντας τα πόδια να ανοίξουν, χάνοντας έτσι πολύτιμο ύψος στην έκτασή τους. Μεγαλύτερο γίνεται το πρόβλημα για το ασθενές φύλο, το οποίο καλείται να σκαρφαλώσει στην κυριολεξία πάνω από το τρίπτυχο "εξάτμιση-σέλα-κινητήρας" για να επιβιβαστεί στη μοτοσικλέτα. Το τιμόνι είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας, χωρίς όμως αυτό να είναι απαραιτήτως κακό καθώς δημιουργεί μεγάλο μοχλό, βοηθώντας έτσι στον έλεγχο της μοτοσικλέτας. Θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί ότι το γεγονός αυτό θα δυσκολέψει στην κίνηση, όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, καθώς δεν είναι το τιμόνι που προεξέχει, αλλά οι καθρέπτες. Η σχεδίαση του Xciting τούς έχει θέσει αρκετά "έξω" από τη μοτοσικλέτα, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να τους κλείνετε κάθε λίγο και λιγάκι. Η θέση τους επίσης δεν είναι η καλύτερη δυνατή, καθώς στη μεγαλύτερη επιφάνειά τους αντικατοπτρίζουν τα γκριπ του τιμονιού και όχι το φόντο πίσω σας, όπως θα έπρεπε. Το ύψος της ζελατίνας στην επάνω θέση της κυμαίνεται στα επίπεδα του ανταγωνισμού, ενώ η σχεδίασή της είναι αρκετά καλή, κρατώντας τον αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού. Το κέντρο βάρους βρίσκεται αρκετά χαμηλά βοηθώντας στους ελιγμούς όσο μπορεί, καθώς το μεταξόνιο των 1.570 χιλ., αλλά και τα κιλά, είναι εκείνα που θα θέσουν τελικά τα όρια στα παιχνίδια μέσα στην κίνηση. Η σέλα αποδείχθηκε τελικά σκληρή, ενώ το όλο σύνολο φαίνεται να στρέφεται περισσότερο προς τη σπορ μεριά του φάσματος. Το πιρούνι εμφανίζει ουδέτερη συμπεριφορά, κρατώντας σταθερό το Xciting σε γρήγορες ανοιχτές ή ακόμα και κλειστές στροφές, παρέχοντας εμπιστοσύνη στον αναβάτη, αλλά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος τερματίζει πολύ εύκολα μειώνοντας έτσι την άνεση. Ωστόσο, κάθε νόμισμα έχει, ως γνωστόν, δύο όψεις. Ετσι, όσοι από εσάς αποφασίσετε να πιέσετε το μεγάλο scooter, θα ανακαλύψετε ένα αρκετά σταθερό σύνολο, το οποίο δεν θα δυσκολευτεί να αντεπεξέλθει στις (λογικές) απαιτήσεις σας. Καλή λοιπόν η συμπεριφορά των αναρτήσεων υπό πίεση, πολύ σταθερό το μοντέλο στις ευθείες με πολλά, ενώ αρκετά αξιόπιστη είναι η απόδοσή του και στις μεγάλες κλίσεις στις στροφές μέχρι το σημείο που θα ακουμπήσει το κεντρικό σταντ στο δρόμο. Σ' αυτή τη συμπεριφορά, όμως, καταλυτικό ρόλο παίζει και ο τομέας των φρένων. Το Xciting τα καταφέρνει πολύ καλά και εδώ, εξοπλισμένο με 3 συνολικά δίσκους και συνδυασμένο σύστημα πέδησης. Η αριστερή μανέτα είναι ό,τι χρειάζεται για να ακινητοποιήσει το Kymco μέσα στην πόλη, καθώς ενεργοποιεί ταυτόχρονα το εμπρός και το πίσω φρένο. Μόλις τα χιλιόμετρα ανέβουν, το μπροστινό θα αναλάβει να… ρίξει τους χτύπους της καρδιάς σας επιστρατεύοντας τη δύναμή του, με την καλή αίσθηση στη δεξιά μανέτα. Σε γενικές γραμμές, το νέο scooter της Kymco αποτελεί ένα πολύ καλό σύνολο, το οποίο θα ευχαριστηθείτε περισσότερο στις ανοιχτές διαδρομές με λίγα παραπάνω χιλιόμετρα, όπου και θα μπορέσει να σας ανταμείψει με τον ισχυρό κινητήρα του, με τη σταθερή και προβλέψιμη συμπεριφορά των αναρτήσεών του, καθώς και με τα δυνατά του φρένα.

 
 Kymco Xciting 500
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση-εξοπλισμός
Κινητήρας
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ