Eναν πλήρη κύκλο φαίνεται να ολοκληρώνει η εταιρεία του Hinckley, μετά την παρουσίαση του καινούργιου Speed Triple των 1.050 κ.εκ. Από τότε που "έγδυσε" το Daytona 900, ονομάζοντας αυτό που απέμεινε… Speed Triple, έχουν περάσει περίπου 10 χρόνια. Οι αλλαγές από τότε φαίνεται πως είναι πολλές… πάρα πολλές!
Τι χρειάζεται τελικά (ή τι θέλουμε εμείς) να έχει μια γυμνή σπορ μοτοσικλέτα; Οι περισσότεροι ισχυρίζονται ότι πρέπει σίγουρα να έχει κρατήματα και επιδόσεις supersport (χωρίς απαραίτητα να έχει την τελική τους). Πρέπει επίσης να έχει άνετη θέση (ή και θέσεις) οδήγησης, καθώς και μεγάλο τιμόνι, έτσι ώστε να κινείται ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αλλά και στις κλειστές ορεινές διαδρομές, με ευκολία. Πρώτα και πάνω απ' όλα, όμως, ένα γυμνό σπορ μοντέλο πρέπει να είναι τουλάχιστον διασκεδαστικό! Η διασκέδαση, βέβαια, είναι υποκειμενικό πράγμα. Για κάποιους σημαίνει να μπορείς να απολαμβάνεις τη μοτοσικλέτα σου με ταχύτητες που σπάνια θα ξεπεράσουν τα όρια της τροχαίας και ταυτόχρονα να κάθεσαι σε μία σέλα-καναπέ απολαμβάνοντας συζητήσεις περί ανέμων και υδάτων με το συνεπιβάτη, τη στιγμή μάλιστα που ταξιδεύεις για κάποιο μακρινό προορισμό. Αν η παραπάνω περιγραφή κάνει την καρδιά σας να αγαλλιάζει, τότε δεν διαβάζετε το σωστό τεστ! Το νέο Triumph Speed Triple δεν έχει καμία απολύτως σχέση με οτιδήποτε δεν κάνει τις τρίχες στο λαιμό σας να βαράνε προσοχή και τους χτύπους της καρδιάς σας να χτυπάνε κόκκινο σε χρόνο dt! Αυτή η μοτοσικλέτα βγάζει την κακή προσωπικότητά της απ' όπου και αν την κοιτάξεις, επιβεβαιώνοντας το γεγονός ότι αν πράγματι υπάρχουν κάποιοι χούλιγκαν που περίμεναν ένα και μόνο μοντέλο, τότε η αναμονή τους έφτασε πλέον στο τέλος της! Το νέο αυτό Triumph φέρει επιθετική σχεδίαση, συναρπαστική όψη, αλλά και μία περίεργη ιδιότητα να σε κάνει να θες να το καβαλήσεις από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα το δεις! Εφτασε η ώρα όμως να μάθουμε αν το νέο Speed Triple είναι όντως τόσο καλό όσο φαίνεται!