Αν είστε 18, μεγαλώσατε με το μύθο που συνοδεύει το λογότυπο XT, σας γοητεύουν τα Supermoto, αλλά η νομοθεσία σάς περιορίζει στα 125 κ.εκ…. χαμογελάστε. Το νέο ΧΤ 125Χ είναι εδώ για εσάς. Αν πάλι έχετε ενηλικιωθεί προ πολλού, αλλά θέλετε να κάνετε τα πρώτα μοτοσικλετιστικά σας βήματα πάνω στη σέλα ενός εύχρηστου και ευκολοδήγητου μικρού μοντέλου… χαμογελάστε επίσης. Η Yamaha είναι γενναιόδωρη!
Oταν έχεις στις τάξεις σου ένα τόσο αναγνωρίσιμο λογότυπο όσο αυτό των XT και παράλληλα το πιο εμπορικό εργοστασιακό Supermoto (660 Χ), τότε έχεις τα βασικά συστατικά για μια πετυχημένη συνταγή. Διατηρώντας, λοιπόν, την αισθητική και το όνομα του μεγαλύτερου μοντέλου, η Yamaha προχώρησε στην παραγωγή του μικρότερου μέλους της οικογένειας των XT. Με τετράχρονο μοτέρ χωρητικότητας μόλις 125 κ.εκ., compact διαστάσεις που θυμίζουν περισσότερο 50άρι, πολύ καλό στήσιμο και πλούσιο εξοπλισμό, το νέο μοντέλο απευθύνεται σε "νεαρούς" κάθε ηλικίας που επιζητούν ένα καθημερινό και ταυτόχρονα διασκεδαστικό εργαλείο πόλης. To μικρό ΧΤ έχει να σηκώσει στις πλάτες του το "βαρύ" όνομα που φέρει στα πλαστικά του και φαίνεται "καταδικασμένο" να πετύχει. Θα τα καταφέρει; Οι πρώτες ενδείξεις από τα στοιχεία των πωλήσεων δείχνουν πως ναι… τα υπόλοιπα θα τα δείξει ο καιρός. Το αξίζει, πάντως, γιατί και όμορφο είναι και χρηστικό, ενώ προσφέρεται και σε προσιτή τιμή.
Ωστόσο η προσπάθεια να είναι συμβατό με τις προδιαγραφές Euro2 έχει σαφή αντίκτυπο στον τομέα των επιδόσεων. Και έτσι, όμως, δείχνει ικανό να χτυπήσει την κορυφή της κατηγορίας του.