Κατ' αρχήν, δεν θα πρέπει να μπερδεύετε το μηχανικό υπερσυμπιεστή (όπως και αυτό του Jet-Force) με το turbo. Και στις δύο περιπτώσεις, η αρχή λειτουργίας είναι η ίδια (βεβιασμένη κυκλοφορία του ατμοσφαιρικού αέρα υπό μεγάλη πίεση), αλλά επιτυγχάνεται στην καθεμία με διαφορετικό τρόπο. Στην περίπτωσή μας, οι στροφές του μηχανικού υπερσυμπιεστή εξαρτώνται άμεσα από αυτές του κινητήρα, αφού οι δύο μονάδες (κινητήρας-υπερσυμπιεστής) βρίσκονται συνδεδεμένες με ιμάντα, δηλαδή έχουν σταθερό λόγο μετάδοσης (στην περίπτωση του Jet-Force, ο υπερσυμπιεστής περιστρέφεται με τις ίδιες ακριβώς στροφές του κινητήρα - λόγος 1:1). Αντίθετα, το turbo παίρνει κίνηση από τα καυσαέρια του κινητήρα και ουσιαστικά δεν έχει καμία άλλη "εξάρτηση" από τον κινητήρα.
Η κυριότερη διαφορά των δύο διαφορετικών εφαρμογών, είναι ότι τα δεδομένα στην περίπτωση του υπερσυμπιεστή είναι απολύτως ελεγχόμενα, ενώ σε αυτή του turbo όχι. Από την άλλη, όμως, το turbo είναι πιο αποδοτικό, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ευκολότερα σε μεγαλύτερους κινητήρες και έχει μικρότερο κόστος, καθώς η τοποθέτησή του στον κινητήρα αποτελεί μια πιο εύκολη και οικονομική διαδικασία.