Στα πιο κλειστά κομμάτια του επαρχιακού δικτύου, οι χαλαρές αναρτήσεις θα θέσουν πρώτες τα όρια στη γρήγορη οδήγηση.
Αν ο προορισμός σας απέχει καμιά… πενηνταριά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη… πίσσα, τότε το Transalp είναι αυτό που ψάχνετε, καθώς θα σας μεταφέρει άνετα έξω από τα όρια της πόλης, ανταμείβοντάς σας, με την ευκολία με την οποία μπορεί να κινείται στο χώμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ηρεμο και χαλαρό, άνετο και προβλέψιμο, δεν θα φοβίσει μόλις η άσφαλτος τελειώσει, ενώ τα μειονεκτήματα που παρουσίαζε όση ώρα κάνατε για να φτάσετε εκεί, θα μετατραπούν σε πλεονεκτήματα στο… καφέ οδόστρωμα! Αν πάλι δεν έχετε σκοπό να… λερώσετε τα λαστιχάκια του, τότε μάλλον θα πρέπει να συμβιβαστείτε. Κακά τα ψέματα, η τεχνολογία στη σχεδίαση, στις επιδόσεις, αλλά και στην οδική συμπεριφορά, προχώρησε, με το Transalp να έχει μείνει πίσω, αναπολώντας άλλες εποχές και… απαιτήσεις. Ο κινητήρας δεν έχει τη δύναμη που θα έπρεπε (ή που θα μπορούσε), ενώ δεν θα είναι λίγες οι φορές που θα ψάχνετε για περισσότερο γκάζι στην προσπέραση, αλλά μάταια. Οχι ότι είναι "κακός", απλά θα θέλαμε αυτό το κάτι παραπάνω. Τα 55 άλογα και τα μετά βίας 5,5 χιλιογραμμόμετρα ροπής που αποδίδει ο δικύλινδρος, δεν αποτελούν πλέον ανταγωνιστικό πακέτο και αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο μείον της μοτοσικλέτας. Αν πάλι είστε από εκείνους που δεν ζητάνε και πολλά, τότε αυτό το στοιχείο δεν θα σας ταλαιπωρήσει ιδιαίτερα. Σε γενικά πλαίσια, μιλάμε για ένα μοντέλο που θα κινηθεί αρκετά άνετα εντός και εκτός πόλης (με μεγαλύτερη έμφαση στο εντός), καθώς και αρκετά καλά εντός και εκτός δρόμου (με μεγαλύτερη έμφαση στο εκτός).
Πάντως, καλό θα ήταν να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες που έχει (κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις, είναι πάρα πολλές) και να μην του ζητήσετε πράγματα που δεν μπορεί να κάνει.