Στην ευθεία, αλλά και στις ανοιχτές στροφές, το όλο στήσιμο παρουσιάζεται σταθερό
και δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα.
Ορισμένα βασικά στοιχεία του προηγούμενου μοντέλου έχουν περάσει αυτούσια και στο φετινό, όπως για παράδειγμα οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων αλλά και ο μπροστινός τροχός των 21 ιντσών με το "τρακτερωτό" λάστιχο. Εκείνοι που το μενού τους περιλαμβάνει μεικτές διαδρομές, θα βρουν τις εν λόγω ιδιότητες εξαιρετικά χρήσιμες, καθώς είναι αυτές που προσδίδουν τον εκτός δρόμου χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, χαρίζοντας πολύ καλό έλεγχο στο χώμα. Το σχετικά χαμηλό βάρος του συνόλου αποτελεί άλλον ένα σύμμαχο στις χωμάτινες εξορμήσεις, όσο βέβαια τα πράγματα δεν περνούν στην… extreme σφαίρα! Στην αντίπερα όχθη, θα συναντήσετε μία μοτοσικλέτα στην οποία δεν πολυαρέσει η "σπορ" οδήγηση και δείχνει ότι θα τα καταφέρει καλύτερα στις ήρεμες βόλτες και τα "άνετα" χιλιόμετρα των εθνικών οδών. Ακόμα και με δύο άτομα στη σέλα του και με αποσκευές, το Transalp δεν θα κουραστεί ιδιαίτερα στο ταξίδι, ούτε όμως και οι αναβάτες του. Εκεί, ωστόσο, μάλλον θα χρειαστείτε μία ψηλότερη ζελατίνα, καθώς η εργοστασιακή αποδεικνύεται αρκετά χαμηλή για αναβάτες ύψους άνω του μετρίου. Το Transalp δεν θα αντιμετωπίσει ιδιαίτερο πρόβλημα στις ανοιχτές στροφές, ακόμα και με πολλά στο κοντέρ του, όμως, στα πιο κλειστά κομμάτια, οι χαλαρότητες τόσο του πλαισίου όσο και των αναρτήσεων θα θέσουν τα όρια. Τα φρένα δεν έχουν τόσο καλή αίσθηση, ενώ το όλο σύνολο γενικότερα υπολείπεται σε δύναμη και χαρακτηρίζεται από την ίδια χαλαρότητα με αυτή του πιρουνιού. Οι δύο δίσκοι των 256 χιλ. δείχνουν ότι θα την κάνουν τη δουλειά τους, τα φαινόμενα όμως μερικές φορές απατούν.