H Ducati είχε από νωρίς μεγάλα σχέδια για την οικογένεια των Multi. Οι φήμες είχαν αρχίσει να διαρρέουν ήδη πριν μια διετία, παράλληλα με την άφιξη του πρώτου DS 1000.
Χρηστικότητα, ομοιογένεια, φιλικότητα και ευελιξία, είναι οι λέξεις κλειδιά, που οδήγησαν τη Ducati σε μια νέα οδό. Σύμφωνα με αυτές χαράχτηκε η νέα της πορεία που κατέληξε τελικά στο τέκνο από την Bologna. Μια νέα μοτοσικλέτα με την οποία η Ducati προσεγγίζει για πρώτη φορά τόσο πολύ το μέσο αναβάτη όσο και την καθημερινότητά του, αλλά και μια ακόμη μεγάλη αγοραστική μερίδα, το γυναικείο πληθυσμό.
Πώς είναι λοιπόν η γεύση πάνω στη σέλα του νέου μικρού Multi; Πως μπορεί να αποτελεί μια κόπια του 1000, και να είναι παράλληλα σχεδόν 4.000 ευρώ φθηνότερο. Που χάθηκαν λοιπόν αυτά τα λεφτά, πόσο κόστισε, και πόσο πόνεσε; Ποιες και πόσες είναι οι διαφορές του από το 1000, και πόσο αλλοιώνουν τον εξ' αρχής μοναδικό χαρακτήρα των Multistrada; Πρέπει το 1000 να είναι περήφανο για το μικρό του αδελφό ή θα του κρατήσει την πλάτη γυρισμένη;
Η Ducati πήρε μια μεγάλη απόφαση, έβαλε ένα δύσκολο στοίχημα, και όπως όλα δείχνουν φαίνεται να το κερδίζει. Το μόνο που απομένει, είναι η αποδοχή από το μοτοσικλετιστικό κοινό. Να συνειδητοποιήσει δηλαδή ότι εδώ και λίγο καιρό οι πιθανές επιλογές του είναι κατά μια περισσότερες.