Μοιάζουν με supersport, αλλά η Ducati λέει ότι μπορείς να ταξιδέψεις.
Αν και η νέα, χαμηλότερη και πιο αναπαυτική σέλα του μικρού Multi (830 χιλ. αντί 850) έχει κάνει τα πράγματα πολύ πιο προσιτά και εύκολα, και για πολύ μεγαλύτερη γκάμα αναβατών, οι ταξιδιωτικές του ικανότητες δεν έχουν καταφέρει να ξεφύγουν και τόσο από το στενό και σφιχτό εύρος του μεγάλου του αδερφού, DS 1000. Πόσο μάλλον με φόρτο, πόσο μάλλον και με συνεπιβάτη. Η μεγαλύτερη ζελατίνα κόβει πιο αποτελεσματικά τις ριπές του αέρα, δεν μπορεί όμως να συγκριθεί με τα κανονικά παρμπρίζ μερικών on-off που κυκλοφορούν στην αγορά. Επίσης, η χρήση μικρότερου ρεζερβουάρ (15 λίτρων αντί 20) έχει επιτρέψει τη δημιουργία ενός μικρού αποθηκευτικού χώρου κάτω ακριβώς από το σελάκι του συνοδηγού, όπου θα χωρέσουν εργαλεία, ένα μικρό λουκέτο και μερικά χαρτιά.
Οσο αυξάνεται η απόσταση, αυξάνονται και οι απαιτήσεις. Το Multistrada δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο σύμμαχο στο ταξίδι. Το χαμηλό τιμόνι, σχεδόν μπάρα, που σε αναγκάζει να σκύψεις για να το φτάσεις, σύντομα θα κουράσει, όπως και οι μικροί και με σχήμα καρδιάς καθρέπτες, που θα δείχνουν οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που πραγματικά θέλεις. Και η ζελατίνα, όμως, παρ' ότι έχει μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια από του 1000, θα αναγκάσει να σκύψεις τόσο εσύ όσο και ο εξ' αρχής εκτεθειμένος συνεπιβάτης. Αντίθετα, ο κινητήρας και η νέας σχεδίασης σέλα, είναι αλήθεια ότι έχουν ταξιδιωτικές αρετές. Το εξαιρετικά μεγάλο εύρος λειτουργίας και διάρκειας (προσοχή, δεν εννοούμε ελαστικότητα) του V2 των 90 μοιρών, είναι ένα αξιοσέβαστο προσόν για πολλά και άνετα χιλιόμετρα. Το ίδιο ισχύει και με τη σέλα. Είναι 2 ολόκληρους πόντους χαμηλότερη από του 1000, πιο μαλακιά και πιο φαρδιά.