Ο κινητήρας του Super Duke είναι βέβαια (και γιατί να μην ήταν εξάλλου) ίδιος με αυτόν του Adventure. Αφού στα ράφια της ΚΤΜ υπήρχαν έτοιμα, η τεχνογνωσία και το προϊόν, ήταν θέμα χρόνου να τα δούμε και σε μια ασφάλτινη version.
Ο LC8 λοιπόν, κατέβηκε από το ράφι, ξεσκονίστηκε, και άρχισε να ετοιμάζεται για τη νέα του αποστολή. Στο εσωτερικό του, έμβολα, κύλινδροι, στρόφαλος, εκκεντροφόροι, κιβώτιο ταχυτήτων και αυλοί εισαγωγής, βελτιώθηκαν, ενισχύθηκαν, τροποποιήθηκαν ή έδωσαν τη θέση τους σε άλλα.
Πιο αναλυτικά, τα νέα έμβολα και στρόφαλος, "ανέβασαν" τον κυβισμό από τα 942 στα 999 κ.εκ. Τα νέα έμβολα του Δούκα, έχουν μεγαλύτερη διάμετρο κατά ένα χιλιοστό (από 100 σε 101χιλ.) αλλά μικρότερο βάρος, και ο νέος στρόφαλος πιο απομακρυσμένο κομβίο κατά 1,2χιλ. από το κέντρο του, δηλαδή 2,4χιλ. μεγαλύτερη διαδρομή (62,4 από 60χιλ.) Η συμπίεση όμως, παρά τις νέες διαστάσεις κινητήρα, έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα (11,5:1). Επίσης, οι κύλινδροι στους οποίους θα παλινδρομούν τα δύο νέα έμβολα των 101χιλ. διαθέτουν νέα επιφανειακή κατεργασία, για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στα νέα δεδομένα του κινητήρα.
Παράλληλα, και στις δύο κυλινδροκεφαλές, πλην των νέων εκκεντροφόρων, νέα σχεδίαση έχουν και οι αυλοί εισαγωγής-εξαγωγής, σύμφωνα με τις νέες απαιτήσεις του κινητήρα. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Keihin, έχει σχεδιαστεί ειδικά για το μεγάλο Δούκα.
Στον κάθε κύλινδρο αντιστοιχούν δύο πεταλούδες, με αυλούς 48χιλ., που κάνουν την απόκριση στο κάθε άνοιγμα του γκαζιού ομαλότερη. Χειροκίνητη ρύθμιση ρελαντί και τσοκ δεν υπάρχουν, ενώ δύο αισθητήρες "λ" στέλνουν συνεχώς πληροφορίες για την ποιότητα των καυσαερίων στην κεντρική μονάδα 32-bit.
Ο κινητήρας του Adventure, έπρεπε να προσεγγίσει το νέο 100% ασφάλτινο χαρακτήρα του SuperDuke. Όλες οι παραπάνω αλλαγές είναι ο τρόπος.