Ο Βερν είχε προβλέψει ότι στα μισά της απόστασης Γης-Σελήνης, οι βαρυτικές επιδράσεις θα αλληλοεξουδετερώνονταν. Δηλαδή, συνθήκες μηδενικής βαρύτητας!
Στην άσφαλτο τα δεδομένα αλλάζουν. Μπορεί και στην τελική του ταχύτητα το HP2 να είναι σταθερό, αλλά δεν μπορεί με τίποτα να συγκριθεί με το GS. Μαζεύει χιλιόμετρα τρομακτικά γρήγορα, ακόμα πιο γρήγορα και από το GS, αλλά τα μειώνει πολύ πιο δύσκολα. Το μπροστινό μονόδισκο φρένο αδυνατεί να αντεπεξέλθει στον τρελό ρυθμό του boxer και το μπροστινό χωμάτινο Karoo, σε φρενάρισμα πανικού θα χάσει εύκολα την πρόσφυση. Το κόλπο είναι ένα. Βλέμμα καρφωμένο στο κοντέρ, γιατί το θηρίο μαζεύει τόσο γλυκά τα χιλιόμετρα, που δεν το παίρνεις καν χαμπάρι. Σε πιο χαλαρούς ρυθμούς, το HP2 στο δρόμο είναι κάτι περισσότερο από απολαυστικό. Αν δεν τα ζορίσεις πολύ, τα Karoo έχουν τεράστια περιθώρια πρόσφυσης και αφήστε για τη ροπή... Έκτη με 40χλμ/ώρα και επιτάχυνση απίθανη. Χωρίς σκορτσάρισμα, χωρίς διαμαρτυρίες, χωρίς τίποτα. Πλαγιάζει με τη σκέψη και οι αλλαγές κλίσης είναι πανεύκολες. Ξέρουμε γιατί, έτσι; Γιατί όλα γυρνάνε κατά το διαμήκη άξονα και γιατί ο boxer κατεβάζει το κέντρο βάρους χαμηλά. Η σέλα είναι άνετη, οι καθρέπτες καλοί, αν και τρέμουν, η θέση οδήγησης όχι ιδιαίτερα κουραστική και ίσως το HP2 να μπορεί να ταξιδέψει κιόλας. Βασικά, με γύρω στα 140χλμ/ώρα, μπορεί να γυρίσει όλη την Ελλάδα.