Ένα από τα πρώτα πράγματα που προσέχεις επάνω της, είναι η custom εμφάνιση, απόρροια της κάστερ των 28 μοιρών, αλλά και το στενό πίσω λάστιχο, το οποίο δείχνει να ανήκει σε μοντέλο μικρότερου κυβισμού (με τα σημερινά δεδομένα). Αν τα προσπεράσεις αυτά και ανέβεις επάνω της, τότε θα βρεις μία θέση οδήγησης πολύ άνετη, με τα μαρσπιέ να εκτείνονται αρκετά κάτω και το τιμόνι να βάζει τα χέρια σε φυσικές γωνίες. Οι μανέτες του φρένου και του συμπλέκτη είναι πραγματικά πολύ μαλακές και σίγουρα θα εφαρμόσουν αρκετά καλά, ακόμα και σε…μικρότερα χέρια. Πολύ μαλακή είναι επίσης και η γκαζιέρα, η οποία δε θα ταλαιπωρήσει το δεξί καρπό σας. Αν δεν καταλάβατε ακόμα, λεπτομέρειες σαν και αυτές θα βολέψουν πάρα πολύ τις κυρίες, οι οποίες έψαχναν μέχρι τώρα μία μοτοσικλέτα με κυβικά και γκάζι, που όμως θα βολέψει παράλληλα και το μικρότερο σωματότυπό τους. Ας δοκιμάσουν, λοιπόν, μία Moto Guzzi σαν τη Breva 750. Η ποιότητα κατασκευής, σε γενικές γραμμές, δεν κατατάσσεται καθόλου στα αρνητικά σημεία του Breva, καθώς σπάνια θα ακούσετε κάτι να τρίζει, ενώ τα πάντα επάνω της δείχνουν πως θα μείνουν εκεί για πολύ καιρό, ακόμα και μετά από…πτώση (ναι, το δοκιμάσαμε και αυτό!). Το μοναδικό αμφιλεγόμενο σημείο είναι το πάνελ των οργάνων, το οποίο μετατοπίζεται προς τα πίσω, κάθε φορά που προσπαθείτε να πατήσετε το μπουτόν των αλάρμ.