Μόλις συνηθίσεις το λεβιέ των δύο…φάσεων μεταξύ πρώτης και δευτέρας, απλά άνοιξε το γκάζι και άσε το δείκτη του στροφόμετρου να βουτάει στο όριο του κόκκινου με κάθε σχέση (μπορεί να χρειαστεί λίγη υπομονή, αλλά θα γίνει!). Το εγκάρσιο δικύλινδρο μοτέρ με τη περιεχόμενη των 90 μοιρών, συμπεριφέρεται σαν boxer, ταλαντεύοντας τη μοτοσικλέτα δεξιά-αριστερά σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, κάτι το οποίο όμως το συνηθίζεις, μετά από λίγη μόλις ώρα. Μπορεί τα νούμερα των επιδόσεων να μη διαγράφουν μεγάλο χαμόγελο στα χείλη σας, όμως ο V90, ο οποίος εκτείνεται από τη μία άκρη του πλαισίου στην άλλη, θα δώσει καλύτερη αίσθηση στο δρόμο από αυτή των τεχνικών του χαρακτηριστικών. ¶σε που δε θέλει και ένα βενζινάδικο από πίσω του! Η απόκριση στο γκάζι είναι αρκετά καλή, κάτι το οποίο θα βολέψει τις βόλτες σας μέσα στη πόλη και ανάμεσα στην κίνηση. Ροπή υπάρχει και μάλιστα από χαμηλά, στοιχείο το οποίο θα μειώσει τις αλλαγές ταχυτήτων εντός πόλεως. Έξω από την πόλη, εκμεταλλευτείτε τη ροπή αυτή και φτάστε την ταχύτητα που θέλετε από νωρίς, διατηρώντας την για το υπόλοιπο του ταξιδιού και μάλιστα με την τελευταία σχέση στο κιβώτιο. Ήρεμα και χαλαρά το Breva θα σας μεταφέρει στο προορισμό σας, άνετα, χωρίς να δυσανασχετήσει πουθενά.