Εξαιρετικά σταθερό το σύνολο για τα δεδομένα των scooter. Στρίβει, φρενάρει και το σημαντικότερο δε γίνεται επικίνδυνο στις λακκούβες.
Την οδική συμπεριφορά του SH προσδιορίζει σε μεγάλο βαθμό η χρήση των 16άρηδων τροχών. Τι σημαίνει αυτό; Σε γενικές γραμμές οι τροχοί μεγάλης διαμέτρου ενισχύουν τη σταθερότητα όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ενώ παράλληλα εξασφαλίζουν ουδέτερη και ελεγχόμενη συμπεριφορά στις στροφές, από την άλλη όμως δεν προσφέρουν τις άμεσες αντιδράσεις των μικρότερων στις εναλλαγές κατεύθυνσης και τους επιτόπιους ελιγμούς. Στην περίπτωση του SH ο παραπάνω "κανόνας" βρίσκει απόλυτη εφαρμογή, επιτρέποντας στην ελαφριά κατασκευή, βάρους 127 κιλών, να στρίβει με ακρίβεια και ευκολία, ενώ με τη συνδρομή των ικανοποιητικών αναρτήσεων να αποσβένει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το χαμηλό ύψος της σέλας (790 χιλ.) και η όρθια θέση οδήγησης εξασφαλίζουν στον αναβάτη τον απόλυτο έλεγχο, ενώ το αθόρυβο, γραμμικό και χωρίς κραδασμούς ψεκαστό μοτέρ, έχει αρκετή δύναμη (κρίνοντας με βάση την χωρητικότητά του), ολοκληρώνοντας την πολύ θετική εικόνα που αφήνει το SΗ. Μοναδικό, ίσως, σημείο που δεν αφήνει καλές εντυπώσεις είναι τα φρένα, όχι όμως για τη δύναμή τους, αλλά για την κακή αίσθηση στις μανέτες, η οποία οφείλεται στο ότι η συνδυασμένη πέδηση είναι μηχανική.