LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Mr. Cool
Κινητήρας: Με σημαία τη ροπή
Το μοτέρ τραβάει από αρκετά χαμηλά, ενώ οι μοναδικοί κραδασμοί εμφανίζονται στις 6.000, για πολύ λίγο όμως.
Δεν υπάρχει λόγος να κρυβόμαστε! Με ονομαστική ιπποδύναμη τους 86 ίππους στις 7.500 στροφές, το Breva δεν έχει σκοπό να αντιμετωπίσει την παρέα των υπόλοιπων Ιταλίδων, όπως το Tuono και το S4R (τουλάχιστον σε μία μάχη κατά μέτωπο!). Το στιλ του θυμίζει περισσότερο τα παλιά γυμνά BMW, καθώς είναι μεν σχεδιασμένο για να καλύπτει τις αποστάσεις γρήγορα, αλλά με έναν… "ριλάξ" τρόπο. Στην ουσία η ροπή είναι εκείνη που κινεί σβέλτα το Breva και είναι εκείνη πάνω στην οποία θα πρέπει να εναποθέσετε τις ελπίδες σας. Πάντως εμάς δε μας απογοήτευσε! Εμφανίζεται από χαμηλά και σπρώχνει τη βαριά μοτοσικλέτα μπροστά με κάθε σχέση στο κιβώτιο. Το μεγάλο τελικό απελευθερώνει έναν τραχύ και αρκετά μπάσο ήχο, τον οποίο θα θέλετε να ακούτε συνέχεια, γι' αυτό και θα ανεβάζετε στροφές ακόμα και στα φανάρια! Ακόμα και τότε όμως η κατανάλωση δε θα περάσει τα 7,5 λίτρα, νούμερο αρκετά λογικό για την κατηγορία. Οι εγκάρσια τοποθετημένοι κύλινδροι ταλαντεύουν τη μοτοσικλέτα δεξιά-αριστερά σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, αλλά αυτό είναι κάτι που το περιμένεις από την αρχή. ¶λλωστε σύντομα ανακαλύπτεις ότι αυτό γίνεται σε μικρότερο βαθμό απ' ό,τι περίμενες.

 
 Moto Guzzi Breva 1100ie
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση: Italiano vero
Κινητήρας: Με σημαία τη ροπή
Οδηγώντας: Ελαφριά στην αίσθηση
Συμπέρασμα: Θετικές εντυπώσεις


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ