Γνήσιος απόγονος των 250 δ'ιχρονων, το ΕΧC 300 διανύει άλλη μια χρονιά ανανεωμένο κυρίως στον κινητήρα και λιγότερο στον περιφερειακό εξοπλισμό, ετοιμοπόλεμο να οργώσει τα πιο απαιτητικά τερέν, διατηρώντας ξεκούραστο τον αναβάτη του.
Πρόκειται για μία μοτοσικλέτα η οποία έχει αφήσει εποχή στην ιστορία του Enduro, ένα όπλο ροπής που έχει τις ρίζες του από τα τέλη της δεκαετίας του '80. Μία μοτοσικλέτα με δημοφιλή χαρακτήρα, ιδίως στα αμερικάνικα τερέν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει αμφισβητηθεί ο χαρακτήρας της στη Ευρώπη. Βασικό του προτέρημα αποτελεί η ροπή του δίχρονου κινητήρα των 300κ.εκ., που είναι σαφώς ο κρυμμένος άσος στο μανίκι του αναβάτη, ιδίως στα δύσβατα σημεία και σε κάθε απρόοπτο που εμφανίζεται μπροστά του. Οι βελτιώσεις που έχει δεχθεί είναι σημεία κλειδιά, παρόμοιες με αυτές που έχουν γίνει σε όλη τη σειρά των EXC. Το νέο χυτό ψαλίδι παρέχει μεγαλύτερη ακαμψία κατά 20% κι έχει διατηρήσει το αμορτισέρ τύπου PDS, το οποίο διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις που το καθιστούν ελαφρώς πιο μαλακό, αντίστοιχα με τις επεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο ανάποδο πιρούνι των 48χιλ.