LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Εγκώμιο Ροπής
Κινητήρας
Το καρμπιρατέρ της Keihin απέκτησε νέα βελόνα.
Από πλευράς κινητήρα οι αλλαγές εστιάζονται κυρίως στο νέο κύλινδρο και το επανασχεδιασμένο power valve. Το τελευταίο στοχεύει στο να ενισχυθεί η ροπή στις μεσαίες στροφές, χωρίς να χαθεί η ισχύς στο άνω φάσμα των στροφών. Επίσης, έχει τοποθετηθεί ελαφρύτερο έμβολο, που διαθέτει δύο ελατήρια με στόχο τη μείωση των κραδασμών και την αύξηση των επιδόσεων. Νέος είναι επίσης ο θάλαμος διαστολής κι αυτό, για να εναρμονιστεί με το σύνολο των λοιπών βελτιώσεων του μοτέρ. Επανασχεδιασμένος είναι, επιπλέον, ο στρόφαλος, ο οποίος απέκτησε μεγαλύτερα μάγουλα για να δοθεί αυξητική ένεση στη ροπή. Ανανέωση έχει γίνει στον υδραυλικό συμπλέκτη της Brembo, για να βελτιωθεί η αίσθηση και η λειτουργία του. Το καρμπιρατέρ της Keihin των 36χιλ. διαθέτει πλέον νέα βελόνα προς όφελος της απόκρισης του μοτέρ. Στην εισαγωγής βρίσκεται η απλή κάσα των reed κι όχι της V-Force. Σπινθήρα στο μπουζί παρέχει η ηλεκτρονική της Kokusan, ενώ η ισχύς φθάνει στον πίσω τροχό μέσω του κιβωτίου των 5 σχέσεων. Νέα είναι επίσης τα γραφικά, που τονίζουν ιδιαίτερα το μάχιμο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Τα 330 ευρώ που το χωρίζουν από το μικρότερο αδερφάκι του, αποτελούν πολύ μικρό ποσό για να βάλουν σε σκέψη τον ενδιαφερόμενο καταναλωτή. ¶λλωστε, σύμφωνα με το βρετανικό γνωμικό "There is no replacement for displacement", τα δεδομένα είναι απλά. Που σημαίνει, ότι εκεί που θα ρίξεις χρήμα και χρόνο για να βελτιώσεις το 250 EXC, παίρνεις με τη μία το 300άρι.

 
 KTM EXC 300
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας: Show time
Κινητήρας
Θέση οδήγησης/εργονομία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ