Μοτοσικλέτα που το μόνο σχεδόν που το συνδέει με το προηγούμενο μοντέλο είναι το όνομά του. Οι αλλαγές υπήρξαν σαρωτικές σ’όλα τα επίπεδα.
Η εμφάνιση όμως δεν ήταν το μόνο πράγμα που άλλαξε η Yamaha σε σχέση με το μοντέλο του 2005. Το μαχαίρι της αλλαγής βυθίστηκε πολύ περισσότερο! Οι μηχανικοί ξεκίνησαν με ένα μοτέρ από το R1 του '06, το οποίο και τροποποίησαν με στόχο την αύξηση της απόδοσης στις χαμηλές στροφές (σε σχέση με το R1), κρατώντας ταυτόχρονα την απόδοση στις υψηλές σε μεγαλύτερα επίπεδα από εκείνα του Fazer '05. Για να επιτύχουν αυτόν το στόχο αντικατέστησαν τους εκκεντροφόρους του R1 με καινούργιους διαφορετικού προφίλ, ενώ πρόσθεσαν και ένα στροφαλοφόρο με 33% περισσότερη αδράνεια μάζας από εκείνον του R1. Επίσης το νέο Fazer έχει πλέον το ίδιο σύστημα ψεκασμού με εκείνο του R1, άρα όσοι είχαν συνηθίσει τα 37άρια καρμπιρατέρ του προηγούμενου Fazer, θα πρέπει τώρα να συνηθίσουν εκ νέου τα 45άρια σώματα ψεκασμού!
Τι βγάζουμε τώρα από όλα αυτά; Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Fazer μιλάνε για 150 ίππους στις 11.000 στροφές και 10,8 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 8.000. Κάτι το οποίο σημαίνει ότι αυτό το Fazer αποδίδει σχεδόν ίδια ροπή με το προηγούμενο (αλλά 500 στροφές ψηλότερα), ενώ έχει και 7 ίππους περισσότερους. Το μοτέρ όμως δεν είναι το μοναδικό σημείο το οποίο "μοιάζει" στο R1. Το κιβώτιο είναι και αυτό το ίδιο, με μόνη διαφορά την 5η και 6η σχέση οι οποίες εμφανίζονται εδώ μακρύτερες με στόχο τον πιο…ριλάξ χαρακτήρα στις ταχύτητες των εθνικών οδών.