Μεγάλα τα ποσοστά εμπιστοσύνης που σου δίνει η μοτοσικλέτα στις κλειστές στροφές, εκεί δηλαδή όπου πραγματικά βρίσκει τον εαυτό της.
Ό,τι ίσχυε περίπου για το FZ1 Fazer ισχύει και εδώ, με τη διαφορά της προστασίας από το φέρινγκ φυσικά, αλλά και των…προβλημάτων που φέρει μαζί της η απώλεια αυτής. Το μεγάλο και ευθύ τιμόνι είναι το πρώτο πράγμα που θα αγαπήσετε επάνω στη μοτοσικλέτα, μετά τον κινητήρα φυσικά, καθώς ο μοχλός που δημιουργεί κάνει τον έλεγχο του FZ1 παιχνιδάκι. Λιγάκι μεγαλύτερο πάντως δε θα μας χάλαγε! Η κίνηση μέσα στην πόλη θα γίνει πολύ άνετα, με το FZ1 να περνάει από εκεί που δεν το περιμένεις. Οι δύο πρώτες σχέσεις είναι ό,τι θα χρειαστείτε ποτέ, ενώ το σχεδόν 50-50 ζυγισμένο κορμί της μοτοσικλέτας βοηθάει πολύ στους ελιγμούς. Στην εθνική κρατήστε την ταχύτητα κάτω από τα 160-170 χιλιόμετρα και θα πάτε όπου τραβάει η καρδιά σας πολύ άνετα για "γυμνό" μοντέλο. Αίσθηση αλλά και προοδευτικότητα πάνε πακέτο με τη δύναμη και κυμαίνονται σε κορυφαία επίπεδα για το μπροστινό φρένο. Δεν ισχύουν όμως τα ίδια για το πίσω, το οποίο μπορεί ναι μεν να έχει δύναμη, αλλά υπολείπεται σε αίσθηση και προοδευτικότητα.