LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Το outsider
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 53443 αναγνώστες
Το δικύλινδρο V μοτέρ έχει αρκετή ροπή, η οποία ξεκινάει από τις περίπου 2.500 στροφές και συνεχίζει ακάθεκτη μέχρι την κόκκινη περιοχή, προσφέροντας μία προοδευτική αύξηση…ώθησης όσο η βελόνα του στροφόμετρου ανεβαίνει. Οι κραδασμοί περιορίζονται στο ελάχιστο με μία μικρή ενόχληση στο δεξί μαρσπιέ, αν συνηθίζετε να «γεμίζετε» τις σχέσεις. Τα δύο τελικά πάντως παράγουν έναν πολύ όμορφο ήχο. Το μοτέρ του 650 ζητάει περισσότερα…παιχνίδια με τις σχέσεις αν θέλεις να κινηθείς σε σπορ γραμμές, κάτι για το οποίο το μαλακό κιβώτιο του Raptor δε θα δυσανασχετήσει ιδιαίτερα. Η δύναμη είναι κάτι παραπάνω από αρκετή για το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας και αν μάλιστα σκεφτεί κανείς ότι το Raptor αποδίδει σχεδόν το ίδιο με το 900ss αλλά και με τα 600άρια Monster της Ducati, τότε ξεκινάς και βλέπεις τα πράγματα από άλλη σκοπιά. Η κατανάλωση επίσης κυμαίνεται σε αρκετά χαμηλά επίπεδα, λεπτομέρεια η οποία γίνεται ολοένα και πιο σημαντική στις μέρες μας!

 
 Δοκιμή Cagiva Raptor 650
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση
Κινητήρας
Οδηγώντας
Κινητήρας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ