Πλαίσιο: Νέο και αυτό
Οι αλλαγές στον κινητήρα επέβαλαν και αλλαγές στο πλαίσιο. Το νέο GSX-R 750 του 2006 έχει ένα εξ ολοκλήρου καινούριο πλαίσιο, που διαφοροποιείται σχεδιαστικά από το περσινό. Οι δύο δοκοί του έχουν μικρότερο πλάτος, ενώ οι βάσεις στήριξης του κινητήρα έχουν επιμηκυνθεί αγαλλιάζοντας τον τελευταίο χαμηλότερα, επιτυγχάνοντας έτσι και μεγαλύτερη στιβαρότητα. Επίσης, η βάση στήριξης του ψαλιδιού έχει μετακινηθεί 44 χιλ. πιο μπροστά, δίνοντας τη δυνατότητα να μακρύνει το ψαλίδι (35χιλ.), διατηρώντας έτσι το μεταξόνιο σε λογικά πλαίσια. Το ψαλίδι είναι και αυτό καινούριο και πέραν του μεγαλύτερου μήκους του, διαφορές εντοπίζονται και στους δοκούς του, που έχουν πλέον διάμετρο 22 χιλ. από 25 χιλ., ενώ η απαραίτητη στιβαρότητα ισορροπείται με την ενίσχυση της αντιστρεπτικής γέφυρας στο πάνω μέρος του.
Οι αλλαγές στον κινητήρα επέβαλαν και αλλαγές στο πλαίσιο. Το νέο GSX-R 750 του 2006 έχει ένα εξ ολοκλήρου καινούριο πλαίσιο, που διαφοροποιείται σχεδιαστικά από το περσινό. Οι δύο δοκοί του έχουν μικρότερο πλάτος, ενώ οι βάσεις στήριξης του κινητήρα έχουν επιμηκυνθεί αγαλλιάζοντας τον τελευταίο χαμηλότερα, επιτυγχάνοντας έτσι και μεγαλύτερη στιβαρότητα. Επίσης, η βάση στήριξης του ψαλιδιού έχει μετακινηθεί 44 χιλ. πιο μπροστά, δίνοντας τη δυνατότητα να μακρύνει το ψαλίδι (35χιλ.), διατηρώντας έτσι το μεταξόνιο σε λογικά πλαίσια. Το ψαλίδι είναι και αυτό καινούριο και πέραν του μεγαλύτερου μήκους του, διαφορές εντοπίζονται και στους δοκούς του, που έχουν πλέον διάμετρο 22 χιλ. από 25 χιλ., ενώ η απαραίτητη στιβαρότητα ισορροπείται με την ενίσχυση της αντιστρεπτικής γέφυρας στο πάνω μέρος του.