LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
All around rocket!
Κινητήρας-κιβώτιο
Διαβάστηκε από 79017 αναγνώστες
Ροπή, ροπή, ροπή!
Δεν υπάρχει υποκατάστατο για τα κυβικά! Ανοίγεις το γκάζι όσο θες (με προσοχή στη 2α-3η) και αφήνεις τη ροπή να δείξει στα σύγχρονα χιλιάρια Supersport αν… έπλυνε τα δόντια του το μοτέρ το πρωί! Μιλάμε για πολλή δύναμη, ιδιαίτερα με την εξάτμιση και το ελεύθερο φίλτρο! Η ίδια ροπή είναι φυσικά υπεύθυνη για την ελάχιστη χρήση του συμπλέκτη μέσα στην πόλη, ο οποίος όμως δεν είναι μονόδρομος και στα απότομα κατεβάσματα μπλοκάρει τον πίσω τροχό. Ο ήχος από το μοτέρ είναι ερεθιστικότατος και ταιριάζει πλέον στο…χαρακτήρα του μοντέλου, καθώς οι διπλές εργοστασιακές εξατμίσεις που είχαμε ακούσει παλαιότερα ήταν αρκετά φιμωμένες! Ο ψεκασμός επίσης δουλεύει πολύ καλά χωρίς δισταγμούς, ενώ θα σου επιτρέψει άνετα να ανοίξεις το γκάζι με 6η από τις 2.000 στροφές! Το κιβώτιο από την άλλη είναι πολύ μαλακό και σαφές, ενώ η τελευταία σχέση χρησιμοποιεί τη ροπή για να δείξει 230 χιλιόμετρα τελικής στο κοντέρ.

 
 Suzuki GSX-1400
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση
Εργονομία
Θέση οδήγησης
Κινητήρας-κιβώτιο
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ