LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Λιβελούλα
Αναρτήσεις: Δίχως αλλαγές
Διαβάστηκε από 55514 αναγνώστες
Ο τομέας που η Honda διατήρησε αναλλοίωτο από το προηγούμενο μοντέλο είναι οι αναρτήσεις. Το πιρούνι των 43 χιλ. είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και πίσω το πρωτότυπα στηριγμένο μονό αμορτισέρ, που και αυτό με τη σειρά δέχεται πλήρεις εξωτερικές ρυθμίσεις. Οι μόνες διαφοροποιήσεις με το περσινό μοντέλο εντοπίζονται στη ροδέλα της προφόρτισης, που πλέον είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο, αντικαθιστώντας το ατσάλι και εξοικονομώντας μερικά γραμμάρια βάρους.

 
 Honda CBR 1000RR
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά
Κινητήρας: Ελαφρύτερος και με περισσότερη ιπποδύναμη
Πλαίσιο: Μικρότερο μεταξόνιο!
Αναρτήσεις: Δίχως αλλαγές
Φρένα: Μεγαλύτεροι δίσκοι
Οδηγώντας: Το αρνάκι που έγινε λύκος
Συμπέρασμα: Ανταγωνιστικότερο


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ