Μπορεί ο καιρός να μας τα χάλασε στη Σικελία, όμως πάνω στη σέλα του SH 300 i όλα κύλησαν αρμονικά.
Η πρώτη εντύπωση πάνω στη σέλα του SH είναι ο μεγάλος χώρος που υπάρχει στην ποδιά, ενώ και η γωνία που δημιουργούν τα γόνατα είναι αρκετά ανοικτή προσφέροντας πόντους άνεσης.
Την ημέρα της δοκιμής το κύριο χαρακτηριστικό ήταν η έντονη βροχόπτωση. Το SH 300i όμως συμπεριφέρθηκε εξαίσια κάτω από αυτές τις δυσμενείς συνθήκες. Χαρακτηριστική ήταν η σταθερότητα που είχε ακόμα και όταν οι τροχοί του πατούσαν μέσα σε μεγάλου εμβαδού λιμνάζοντα νερά, γεγονός που αποδεικνύει την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στο πλαίσιο και στη γεωμετρία της μοτοσικλέτας. Η λιγοστή προσπάθεια που απαιτούν τα μικρότερα SH ώστε να πραγματοποιήσουν παρέλκυση από τον κάθετο άξονα διατηρείται και στο SH 300i κάνοντάς το ιδιαίτερα ευέλικτο. Η ευελιξία του SH όμως δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση τη σταθερότητά του μένοντας ακλόνητο ακόμα και κινούμενο με ταχύτητες κοντά στην τελική του. Αν και η σέλα, σύμφωνα με τη Honda, είναι μόλις 785 χιλ., τα πόδια δεν πατούσαν το έδαφος με αντίστοιχη ευκολία όντας ακινητοποιημένο. Το SH δείχνει περισσότερο βαρύ από όσο θα περιμέναμε.