Το κόστος των ελαστικών είναι σημαντικό και γι αυτό είναι κρίσιμο στη μοτοσικλέτα που θα αγοράσετε να μην χρειάζονται άμεση αντικατάσταση. Ένα σετ γνωστού κατασκευαστή, με βαθιές ακόμα αυλακώσεις θα πρέπει να θεωρηθεί σημαντικότατο πλεονέκτημα.
· Αν στην κορώνα του πίσω ελαστικού η φθορά είναι εμφανώς (και περίεργα) μεγαλύτερη από ότι στα “μάγουλα” τότε σημαίνει πως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έβρισκε ενδιαφέρον παιχνίδι τα burn out.
· Αν το ελαστικό έχει ξεφτίσει στις άκρες και πρόκειται για supersport μοτοσικλέτα τότε σημαίνει πως έκανε μερικούς γύρους σε πίστα. Αμεση αντικατάσταση…
· Αν η μοτοσικλέτα μείνει ακίνητη για καιρό τα ελαστικά χρειάζονται αντικατάσταση, ακόμα και αν δείχνουν σαν καινούρια. Ελέγξτε το έτος κατασκευής τους (σε κάθε ελαστικό υπάρχει κωδικός που ξεκινά με την ένδειξη Dot και τα τέσσερα τελευταία ψηφία του δηλώνουν εβδομάδα και έτος κατασκευής, πχ. αν τα τελευταία νούμερα είναι 1506 σημαίνει ότι φτιάχτηκε την 15η εβδομάδα του 2006).
· Οσον αφορά στις ζάντες δώστε προσοχή για πιθανά σπασίματα, τζόγους, γραντζουνιές, σκουριά ή χαλασμένες ακτίνες (αν υπάρχουν). Να θυμάστε πως οι ζάντες από μαγνήσιο ή carbon είναι πιο ελαφριές αλλά και πιο ευπαθείς σε χτυπήματα.