Η σχεδίασή του σε παραπέμπει αμέσως στο μεγάλο αδερφό RSV-R. Επιθετικό και άγριο design με τα χρώματα της Aprilia να κυριαρχούν, ενώ οι μπλε 17άρες ζάντες τείνουν να το κάνουν ξεχωριστό και ασφαλώς άμεσα racing. Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο θα κάνει το μάτι να “γυαλίσει” και θα τραβήξει την προσοχή, όπως επίσης και το αρχοντικό ψαλίδι. Όλα φυσικά δένουν με το “γεμάτο” ρεζερβουάρ και τα… “ενήλικα” πλαστικά του. Η σέλα του είναι ανεκτά αναπαυτική και στον κοκοβιό θα φιλοξενήσει –για λίγο όμως- και ένα συνεπιβάτη. Τα όργανά του είναι ευδιάκριτα με ένα αναλογικό στροφόμετρο και τις απαραίτητες λυχνίες, αλλά και έναν περιεκτικό ψηφιακό χιλιομετρητή να κάνει παρέα με το δείκτη θερμοκρασίας. Οι διπλοί προβολείς κάνουν ανενόχλητοι τη δουλειά τους και τα φλας δεν υπάρχει περίπτωση να χαλάσουν την όλη sport εικόνα της μοτοσικλέτας, ενώ το πίσω φανάρι συμπληρώνει το πακέτο της αιχμηρής εικόνας του RS. Παραδόξως συνεχίζουμε να μιλάμε για μια ολοκληρωτικά supersport μοτοσικλέτα. Τετραπίστονη μπροστινή ακτινική δαγκάνα και USD πιρούνι; Χμμμμ…. Καλή μας όρεξη!