LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Μας RSει!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 68311 αναγνώστες
Στα κόκκινα
Στροφάρει; Στροφάρει; Αν στροφάρει λέει… Δε κάνει και τίποτα άλλο. Πολλοί το περίμεναν κάπως ατίθασο στο χειρισμό, όπως το προηγούμενο RS 125. Κι όμως όλα ήταν ευκολότερα, με το βαθμό δυσκολίας φυσικά του δίχρονου κινητήρα που γίνεται πραγματικότητα με το πάτημα της μίζας. Πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, δίχρονο κινητήρα 124, 8 κυβικών εκατοστών που θέλει να κάνει γνωριμία με αναβάτη που θα το κρατάει στις 7.500 περίπου στροφές, για να βολτάρει και να κάνει τα προσπεράσματά του μέσα στην πόλη, ενώ θα του χαρίζει στιγμές ευτυχίας από τις 9.000 στροφές και πάνω και ο ίδιος θα ανταποδίδει με 26 ολάκερους ίππους! Δώρο, η προσφορά απόλυτης ικανοποίησης. Το θέμα είναι πως μερικές φορές σε κάνει να ξεχνάς πως οδηγείς δίχρονο, αλλά αν πετύχεις ανηφόρα… θα το ξαναθυμηθείς.

 
 Δοκιμή Aprilia RS 125
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση - Κατασκευή
Κινητήρας
Φρένα/Αναρτήσεις
Οδηγική Συμπεριφορά
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ