Πανέμορφη η σέλα, είναι από δέρμα και διαφέρει χρωματικά, ανάλογα με το μοντέλο.
Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, στο Scarabeo 250 i.e. συναντάμε σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Η αριστερή μανέτα ενεργοποιεί το πίσω φρένο και το ένα εκ των δύο μπροστινών εμβόλων, ανεβάζοντας κατακόρυφα την ενεργητική ασφάλεια του scooter, ειδικά για τους αρχάριους αναβάτες. Επιπλέον, τα φρένα του (ειδικά το μπροστινό) διαθέτουν μπόλικη δύναμη, χωρίς, ωστόσο, να μπλοκάρουν, και προοδευτικότητα, αν και η αίσθηση είναι λίγο σπογγώδης. Ωστόσο, δεν τίθεται θέμα αποτελεσματικότητας και ασφάλειας. Γι’ αυτή θα φροντίσουν οι δύο δίσκοι – 260 χιλ. εμπρός και 240 πίσω – και, φυσικά, το σύστημα συνδυασμένης πέδησης.
Σε υψηλά επίπεδα κυμαίνεται και η απόδοση της πίσω ανάρτησης. Το διπλό αμορτισέρ διαθέτει επιλογή προφόρτισης σε τέσσερις θέσεις και μπορεί να γίνει σκληρό ή μαλακό, ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη, χωρίς να μειωθεί η πληροφόρηση που δίνει. Δυστυχώς, δεν ισχύει το ίδιο και με το μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι. Είναι γεγονός ότι θα μπορούσε να “διαβάζει” και καλύτερα το δρόμο και τις ανωμαλίες, ενώ υπό κλίση φορτίζεται σχετικά εύκολα, με αποτέλεσμα να μη δίνει τη στιβαρή εικόνα που θα έπρεπε να έχει ένα τέτοιο scooter.