LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
EnJOY the Ride
Φρένα
Διαβάστηκε από 55518 αναγνώστες
Κλασικός συνδυασμός
Καλή είναι η λειτουργία των φρένων, αλλά λείπει το κάτι παραπάνω (τουλάχιστον σε όρους εντυπώσεων), το οποίο θα του έδινε ένα δισκόφρενο στον πίσω τροχό, χαρίζοντας παράλληλα στο Joy-R το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Στις ταχύτητες πόλης το μπροστινό δισκόφρενο με διάμετρο ?? χιλ. και διέμβολη δαγκάνα είναι ό,τι πρέπει και δε θα δυσκολευτεί να ακινητοποιήσει την ελαφριά κατασκευή. Όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν θα απαιτηθεί συνδυασμός και των δύο φρένων για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα, με το πίσω ταμπούρο να έχει βοηθητικό ρόλο, αφήνοντας και πάλι -όπως ήταν αναμενόμενο- τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο δισκόφρενο.

 
 Kawasaki Joy-R 125
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αναρτήσεις
Εξοπλισμός/ποιότητα
Σχεδίαση
Θέση οδήγησης/άνεση
Φρένα
Κινητήρας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ