LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
EnJOY the Ride
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 55517 αναγνώστες
Δύναμη και ελαστικότητα
Το τετράχρονο, αερόψυκτο, διβάλδιδο σύνολο χρησιμοποιεί καρμπιρατέρ για την τροφοδοσία του και είναι συμβατό με τις προδιαγραφές Euro II. Αυτό σημαίνει πως απέφυγε την “αγχόνη” που ονομάζεται Euro III, εκμεταλλευόμενο την παράταση που έχει δοθεί, με άμεσο αντίκτυπο στην απόδοσή του, καθώς διατήρησε το “νεύρο” και τη δύναμή του χαμηλά. Η ελαστικότητά του θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως και είναι τέτοια, που με ένα άτομο στη σέλα, το παπί επιταχύνει ικανοποιητικά από στάση ακόμα και με 2α. Η μέγιστη ισχύς που ανακοινώνει η Kawasaki είναι 10 ίπποι στις 8.000 σ.α.λ., με αντίστοιχη ροπή 1,08 kgm στις 4.000 σ.α.λ. Στα “χαρτιά” το Joy-R είναι από τα δυνατότερα παπιά που κυκλοφορούν, κάτι που επισφραγίζεται και στην πράξη μετά την πρώτη βόλτα. Οι διαφορές βέβαια δεν είναι μεγάλες, εν συγκρίσει πάντα με τα παπιά αναγνωρισμένων και καθιερωμένων κατασκευαστών.

 
 Kawasaki Joy-R 125
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αναρτήσεις
Εξοπλισμός/ποιότητα
Σχεδίαση
Θέση οδήγησης/άνεση
Φρένα
Κινητήρας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ