Την τροφοδοσία του Shiver έχει αναλάβει ηλεκτρονικός ψεκασμός που συνεργάζεται με τριοδικό καταλύτη καλύπτοντας τις προδιαγραφές EU3. Το άνοιγμα των πεταλούδων γίνεται πλήρως ηλεκτρονικά (ride by wire) και αν και είναι ένα σύστημα που πρωτοείδαμε από τη Yamaha στα supersport της, η Aprilia πήγε ένα βήμα παραπέρα. Το σύστημα ride by wire μέχρι τώρα στις μοτοσικλέτες διαχειριζόταν τη μία από τις δύο πεταλούδες της τροφοδοσίας, με την άλλη να λειτουργεί μηχανικά από ντίζα στο δεξί γκριπ. Το σύστημα διαχείρισης του γκαζιού της Aprilia διαφέρει, μιας και η πεταλούδα είναι μία και το άνοιγμά της αναλαμβάνει μοτεράκι. Το τελευταίο παίρνει εντολή από την κεντρική μονάδα, που αφού συλλέξει πληροφορίες για τη θερμοκρασία του κινητήρα, την ατμοσφαιρική πίεση, τη σχέση στο κιβώτιο, τη γωνιακή ταχύτητα ανοίγματος και κλεισίματος του γκαζιού και την ταχύτητα του Shiver, αναλαμβάνει το ιδανικό άνοιγμα ή κλείσιμο της πεταλούδας. Χάρη σε αυτό το σύστημα η Aprilia δε χρειάστηκε να ασχοληθεί και με μονόδρομο συμπλέκτη, μιας και με το βίαιο κλείσιμο του δεξιού γκριπ η πεταλούδα σφραγίζει περισσότερο προοδευτικά, και συνεπώς το φρένο από τον κινητήρα δεν είναι τόσο έντονο.