LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Super Deal!
Κινητήρας/κιβώτιο
Διαβάστηκε από 130311 αναγνώστες
Συνολική αναβάθμιση
Κινητήρας που θα ανταποκριθεί με ευκολία τόσο στην πόλη, όσο και στα ταξίδια.
Με σαφώς πιο σύγχρονη, σπιρτόζικη και δυνατή “καρδιά” παρουσιάζεται το ανανεωμένο Bandit. Η χωρητικότητα (656 κ.εκ.) και η διάταξη του μοτέρ (4 κύλινδροι εν σειρά με 16 βαλβίδες) δεν άλλαξαν, ωστόσο ηλεκτρονικός ψεκασμός ανέλαβε την τροφοδοσία (με σώματα 36 χιλ.) και υδρόψυξη τα χρέη διατήρησης της σωστής θερμοκρασίας. Νέο είναι επίσης και το θηριώδες τελικό της εξάτμισης (όμοιο με του Bandit 1250), το οποίο συμβάλει με τη σειρά του στη βελτίωση της ιπποδύναμης, αλλά και στην παραγωγή πιο “αγριεμένου” ήχου. Ιπποδύναμη και ροπή δεν ανακοινώνονται επίσημα από τη Suzuki, ωστόσο οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μέγιστη ισχύ 85 ίππων στις 10.500 σ.α.λ. και αντίστοιχη ροπή 6,3 kgm στις 8.900 σ.α.λ. Τα νούμερα αυτά είναι ικανοποιητικά και ανεβασμένα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το οποίο απέδιδε 77 ίππους και 5,5 kgm ροπής στις 10.500 και 9.500 σ.α.λ., αντίστοιχα. Αγαπημένη περιοχή του κινητήρα είναι σίγουρα η μεσαία κλίμακα του στροφόμετρου, όπου και αποδίδει το μεγαλύτερο μέρος της δύναμής του. Χαμηλά έχει διατηρήσει τη ζωντάνια του και ψηλά παρουσιάζεται λίγο πιο ισχυρό από τον προκάτοχό του, αλλά και πάλι υπολείπεται σε σχέση με τον πιο sport ανταγωνισμό (Honda Hornet, Suzuki GSR, Yamaha FZ6) και “κρεμάει” σχετικά νωρίς για τετρακύλινδρο. Το εξάρι κιβώτιο, τέλος, είναι σαφές, σχετικά αθόρυβο και συνεργάζεται αρμονικά με τον υδραυλικό συμπλέκτη.

 
 Δοκιμή Suzuki Bandit S 650 ‘07
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Πώς τοποθετείται στην γκάμα
Άνεση/θέση οδήγησης
Οδηγώντας
Κινητήρας/κιβώτιο
Φρένα
Πλαίσιο/αναρτήσεις
Ανταγωνισμός
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ