Αν φημίζονται για κάτι οι ευρωπαϊκές μοτοσικλέτες enduro, είναι για το πλαίσιό τους. Φυσικά στις μέρες μας, όπου οι Ιάπωνες έχουν σχεδόν καθιερώσει και στις χωμάτινες μοτοσικλέτες αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, το ατσάλινο σωληνωτό των Ευρωπαίων δείχνει παλαιό, ευτυχώς μόνο οπτικά και όχι λειτουργικά. Η τεχνογνωσία που έχει συγκεντρώσει η εταιρία με την έντονη και επιτυχημένη ενασχόλησή της με τους αγώνες δε θα μπορούσε να μην περάσει και στα μοντέλα παραγωγής. Η Husqvarna διατηρεί μια ιδιόμορφη σχεδίαση στο πλαίσιό της, με μονή ραχοκοκαλιά που ξεκινά από το λαιμό και καταλήγει μέχρι τον άξονα του ψαλιδιού. Κάτω από τον κινητήρα υπάρχουν δύο παράλληλοι σωλήνες, που αγκαλιάζουν περιμετρικά την κάτω πλευρά του κινητήρα και στο ύψος των κυλίνδρων ενώνονται σε μονή δοκό που καταλήγει στο λαιμό. Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ευτραφές σε διαστάσεις και ρομβοειδούς σχήματος. Εκεί που πάντα κέρδιζαν οι μοτοσικλέτες της Husqvarna ξεκάθαρα ήταν στη σταθερότητα και στο άριστο κοντρόλ που προσφέρει το μεγάλο μεταξόνιο και μήκος του ψαλιδιού, κάτι που ισχύει και με το παραπάνω στο ΤΕ 610 IE.