LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Aποστολή

Aποστολή
Αποστολή Τορίνο Aprilia ΝΑ 850 Mana
Παπί 850 κυβικών εκατοστών
Διαβάστηκε από 60061 αναγνώστες
Απότομα, σε μια νέα εποχή για τις μελλοντικές μοτοσικλέτες, μας προσγείωσε το ΝΑ 850 Mana. Η Aprilia από τις απόλυτες σπορ μοτοσικλέτες και τα αναρίθμητα σκούτερ έκανε ένα συνοθήλευμα χαρακτηριστικών και ξεπήδησε το Mana 850 εγκαινιάζοντας νωρίς τις μοτοσικλέτες του αύριο.
Το Mana 850 έκανε την παρθενική του πρώτη εμφάνιση πέρσι στην έκθεση του Μιλάνο. Η μοτοσικλέτα αποτέλεσε το πρώτο δείγμα στα νέα ανατρεπτικά σχέδια της εταιρίας και τις πρώτες σαφείς επιρροές από το Piaggio group, όπου και πλέον ανήκει. Η Aprilia, όπως και στο Shiver 750 έτσι και στο Mana 850, προσπάθησε ώστε τα περισσότερα εξαρτήματα που απαρτίζουν τις καινούργιες της μοτοσικλέτες να είναι made by Aprilia. Οι κινητήρες των νέων μοντέλων πλέον δεν είναι από κάποιον εξωτερικό προμηθευτή, αλλά αποτελούν σχεδίαση και υλοποίηση από τους τεχνικούς του εργοστασίου του Noale. Πέρα από το νέο ύφος της Aprilia που πρεσβεύει το Mana, η μοτοσικλέτα έχει και ένα ακόμα, σημαντικότερο παράγοντα, που είναι η φιλοσοφία της στην παγκόσμια αγορά. Η αυτόματη μετάδοση και ο αποθηκευτικός χώρος στην κλασική θέση του ρεζερβουάρ, που διαθέτει υποδοχή για τη φόρτιση του κινητού και μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος, φέρουν τις ευκολίες των σκούτερ στα θετικά χαρακτηριστικά των μεγάλων μοτοσικλετών. Το Mana 850 δεν είναι κάτι καινούργιο σαν ιδέα, μιας και παραλλαγές του concept του Mana βλέπουμε εδώ και καιρό στις εκθέσεις μοτοσικλετών σαν πρωτότυπα κυρίως από τους Ιάπωνες κατασκευαστές. Η μικρή Aprilia, λοιπόν, αξίζει διπλά συγχαρητήρια, μιας και τόλμησε αυτό που οι κολοσσοί όπως η Honda δεν τόλμησαν να βγάλουν στην παραγωγή. Η αυτόματη μοτοσικλέτα της Aprilia είναι σίγουρα μπροστά σε αντίληψη από τα σημερινά δεδομένα του δίκυκλου κόσμου, αλλά όπως όλα δείχνουν και αυτό που φωνάζει είναι πως το συγκεκριμένο μοντέλο θα γίνει η μήτρα από την οποία θα γεννηθούν πολλά νέα μοντέλα ομοίων χαρακτηριστικών.

 
 Αποστολή Τορίνο Aprilia ΝΑ 850 Mana
Αναρτήσεις- Φρένα: Με σπορ διάθεση
Η νέα εποχή στα CVT
Οδηγώντας: Επαναπρογραμματισμός
Σχεδίαση: Αντιφατικό και ασύμμετρο
Κινητήρας: Δικύλινδρος και V 90 μοιρών
Πλαίσιο- Ψαλίδι: Ό,τι καλύτερο
Συμπέρασμα: Νέα εποχή


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ