Το σημείο του κινητήρα και γενικότερα της μοτοσικλέτας στο οποίο επικεντρώνεται όλο το ενδιαφέρον είναι η μετάδοσή της. Το γνωστό CVT, που αποτελεί την μετάδοση των σκούτερ, έχει αντικαταστήσει το ζεύγος γραναζιών που διαθέτουν οι μεταδόσεις των μοτοσικλετών μέχρι σήμερα. Η Aprilia όμως το εξέλιξε και για καλύτερη απόδοση αλλά και για να θυμίζει σε λειτουργία το κανονικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η εξωτερική καμπάνα του CVT είναι συνδεδεμένη έμμεσα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αλλάζει τη διάμετρό της σε 7 θέσεις, αλλάζοντας αντίστοιχα και την κλιμάκωση της μετάδοσης. Με λίγα λόγια, το CVT του ΝΑ κάνει ό,τι και ένα κοινό κιβώτιο ταχυτήτων με γρανάζια. Η χρήση του είναι ιδιαίτερα εύκολη και αφού κατανοήσει κάποιος τις λειτουργίες του είναι εύκολο να εκμεταλλευτεί και τις ιδιότητές του. Από ένα μπουτόν στο δεξί χειριστήριο αρχικά ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ αυτόματης και manual μετάδοσης. Η αυτόματη μετάδοση διαμορφώνεται με τρεις επιλογές. Sport, όπου η μετάδοση εκμεταλλεύεται την καλή περιοχή του κινητήρα και φροντίζει οι στροφές του να είναι ψηλά. Επίσης, στο κλείσιμο του γκαζιού η μετάδοση είναι περισσότερο ευαίσθητη αλλάζοντας την κλιμάκωσή της τόσο ώστε να έχει φρένο ο κινητήρας αλλά και ιδανική απόδοση στο άνοιγμα του γκαζιού. Η επόμενη λειτουργία είναι η Touring, όπου η μετάδοση λειτουργεί με λιγότερη ευαισθησία στην αλλαγή της διαμέτρου της καμπάνας του CVT, τόσο καθώς οι στροφές ανεβαίνουν, όσο και όταν πέφτουν. Τέλος, η τελευταία επιλογή στην αυτόματη λειτουργία είναι η επιλογή Rain, όπου η μετάδοση είναι ρυθμισμένη ώστε να είναι υψηλή συνέχεια και η απόδοση του κινητήρα να εμφανίζεται περισσότερο εξασθενημένη. Στο κλείσιμο του γκαζιού επίσης η μετάδοση ‘‘συστέλλεται‘’ με καθυστέρηση ώστε ο κινητήρας να μην έχει φρένο. Στη λειτουργία Rain η μοτοσικλέτα διαθέτει και άλλη χαρτογράφηση για ομαλότερη απόδοση του κινητήρα. Έχοντας επιλέξει οποιαδήποτε από τις τρεις λειτουργίες της αυτόματης μετάδοσης, ο οδηγός μπορεί να επέμβει μονάχα στο κατέβασμα των σχέσεων ώστε ο κινητήρας να αποκτήσει φρένο. Η λειτουργία της manual μετάδοσης, όπου και η πιο διασκεδαστική σαν λειτουργία, επιτρέπει στον οδηγό, είτε από το κλασικό πεντάλ ταχυτήτων είτε από δύο εύχρηστα μπουτόν στο αριστερό γκριπ, να επιλέγει την αλλαγή της κλιμάκωσης της μετάδοσης.