Πώς είναι δυνατόν ένα scooter που φημίζεται για το πόσο καλά μπορεί να ισορροπήσει ανάμεσα στο sport χαρακτήρα μιας μοτοσικλέτας και στην πρακτικότητα και την άνεση ενός mega-scooter να γίνεται ακόμη πιο sport αλλά, παράλληλα, και πιο πρακτικό και άνετο; Το νέο Yamaha T-Max 500 έρχεται να μας δείξει πώς γίνεται.
Από την πρώτη χρονιά κυκλοφορίας του, πίσω στο 2001, το T-Max έγινε γνωστό ως ένα scooter, το οποίο από τη μία είναι άνετο και πρακτικό, όπως κάθε άλλο της κατηγορίας του, και από την άλλη για τη sport συμπεριφορά του. Το T-Max ήταν δυνατό, χάρη στο δικύλινδρο κινητήρα του, και συμπεριφέρονταν σαν sport μοτοσικλέτα, χάρη στο εξαιρετικό του στήσιμο.
Με λίγα λόγια, η έκφραση που πολλοί άνθρωποι του χώρου χρησιμοποιούν, “αυτό το scooter συμπεριφέρεται και στρίβει σαν κανονική μοτοσικλέτα”, οφείλει σε μεγάλο βαθμό την ύπαρξή της στο T-Max 500. ¶λλωστε, γι’ αυτό το scooter χρησιμοποιήθηκε με τόση βεβαιότητα την πρώτη φορά και γι’ αυτό το ίδιο αποκτά νέο νόημα, εν έτει 2008.
Το μοντέλο του 2008, λοιπόν, είναι βελτιωμένο στα σημεία, σε βαθμό που να μας κάνει να πιστεύουμε ότι πρόκειται για διαφορετικό μοντέλο! Είναι πιο επιθετικό στην εμφάνιση, ελαφρύτερο και σαφώς βελτιωμένο στην οδική του συμπεριφορά, ακόμη κι όταν μιλάμε για οδήγηση υπό πίεση. Παράλληλα, αν και κινείται σε πιο sport ρυθμούς από το προηγούμενο μοντέλο, έχει βελτιωθεί ταυτόχρονα στους τομείς της άνεσης και της πρακτικότητας. Στο κάτω-κάτω, παραμένει scooter, γεγονός το οποίο το υποχρεώνει να φροντίζει τον αναβάτη του στην καθημερινή αστική μετακίνηση ή στα ταξίδια έξω από την πόλη.