LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Περισσότερο… sportάνετο!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 78857 αναγνώστες
Χειρουργικές βελτιώσεις
Ο εξαιρετικός δικύλινδρος κινητήρας των 499 κ.εκ. παρέμεινε η “καρδιά” του T-Max 500, ωστόσο, οι μηχανικοί της Yamaha προχώρησαν σε κάποιες μικροαλλαγές, προκειμένου να ενισχύσουν την απόδοσή του και να βελτιώσουν τη λειτουργία του. Πρώτος τομέας ήταν η χαρτογράφηση του ηλεκτρονικού ψεκασμού, η οποία άλλαξε. Αλλαγές βλέπουμε και στο θάλαμο καύσης αλλά και στις εισαγωγές αέρα, των οποίων η λειτουργία βρίσκει αρωγό και το νέο πλαίσιο, καθώς αυτό επιτρέπει την τοποθέτηση του φίλτρου πιο κοντά στον κινητήρα, επομένως και την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Τα παραπάνω δεν έχουν επηρεάσει τις επιδόσεις του κινητήρα, ωστόσο, έχουν συμβάλλει θετικά στη λειτουργία του, η οποία κρίνεται για μία ακόμη φορά εξαιρετική. Η λειτουργία του παραμένει γραμμική και η ισχύς έρχεται ομαλά από χαμηλά, χωρίς να απογοητεύει ή να τρομάζει τον αναβάτη.

 
 Yamaha T-Max 500
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Οδηγώντας
Πλαίσιο
Εργονομία
Αναρτήσεις / Τροχοί
Φρένα
Αισθητική
¶νεση


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ