Πώς μεταφράζονται, λοιπόν, όλες αυτές οι αλλαγές στο δρόμο; Είναι γεγονός ότι η φιλοσοφία του T-Max 500 δεν έχει αλλάξει στο ελάχιστο. Παραμένει ένα scooter που συνδυάζει με εξαιρετικό τρόπο τη sport οδήγηση και τη συμπεριφορά μιας μοτοσικλέτας με την άνεση και την πρακτικότητα ενός mega scooter. Ωστόσο, καταφέρνει να ενισχύσει τα στοιχεία και των δύο προσανατολισμών του.
Το γύρισμα της μίζας (από τα προθυμότερα που έχουμε δει) θα φέρει στα αυτιά του αναβάτη το δικύλινδρο γουργούρισμα του κινητήρα. Ο όμορφος αυτός ήχος δεν είναι, ωστόσο, το μοναδικό του προτέρημα. Η εκκίνηση θα γίνει κάπου στις 2.000 σ.α.λ., με τρόπο ιδιαίτερα ομαλό μέχρι τις 4.000 σ.α.λ.. Το T-Max δεν πρόκειται να τρομάξει με απότομες εκκινήσεις, ωστόσο, δε θα αφήσει παραπονεμένους τους πιο απαιτητικούς. Η δύναμη και η ροπή κάνουν νωρίς την εμφάνισή τους και διατηρούν γραμμική πορεία. Παρά τον όγκο του, το T-Max δε θα αγκομαχήσει στην εκκίνηση σε ανηφόρα και θα προσπεράσει άμεσα, ειδικά όταν κινείται στο φάσμα των μεσαίων στροφών και άνω. Μέσα στην πόλη, θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο την ισχύ που διαθέτει στο πρώτο μισό του στροφόμετρου, ενώ θα καταφέρει να κρύψει τα κιλά του και να ελιχθεί με άνεση.
Σε ανοιχτό δρόμο, μέσα ή έξω από την πόλη, το scooter της Yamaha θα δείξει ολόκληρη την… προίκα του. Βασικό ατού του είναι η σταθερότητά του, είτε μιλάμε για ευθεία είτε για στροφή. Ειδικά στη δεύτερη περίπτωση θα σου δώσει την εντύπωση ότι καθετί πάνω του είναι προσεκτικά διαλεγμένο, προκειμένου να ευνοηθεί η κλίση υπό πίεση. Και στην ευθεία, το T-Max θα παραμείνει σταθερό, ακόμη και κοντά στην τελική του. Μοναδικός εχθρός του θα είναι τα μποφόρ. Σε αυτή την περίπτωση, οι πλάγιοι άνεμοι θα “τιμωρήσουν” τις μεγάλες πλαστικές του επιφάνειες, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό την οδική του συμπεριφορά Αξίζει να σημειώσουμε, τέλος, ότι το μοντέλο της δοκιμής έδειξε κάποιες αδυναμίες και σε βρεγμένο οδόστρωμα, ωστόσο, επρόκειτο για ένα μοντέλο με ελάχιστα χιλιόμετρα στο κοντέρ του, γεγονός που μας κάνει να ελπίζουμε ότι οι αδυναμίες που έδειξε το πίσω ελαστικό θα ελαχιστοποιηθούν στο μέλλον.
Το T-Max, πάντως, δεν είναι κατασκευασμένο μόνο για να πιεστεί και να οδηγηθεί στα άκρα. Παραμένει άνετο για ένα ή δύο άτομα και δεν πρόκειται να παραπονεθεί ή να αλλάξει συμπεριφορά, όταν επωμιστεί παραπάνω βάρος.