Το Harley-Davidson XR 1200 είναι μία ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα. Όλη αυτή η αύρα που εκπέμπει και η κληρονομιά που κουβαλά από το XR 750 είναι εμφανής και ιδιαίτερα ευχάριστη. Νιώθω πως δε θα αντιμετώπιζα κανένα πρόβλημα εάν είχα ένα στην κατοχή μου, καθώς θα με ευχαριστούσε σε κάθε είδος διαδρομής χωρίς, παράλληλα, να αισθάνομαι ότι “σέρνω” πίσω μου ένα ελαστικό 240 χιλιοστών σε κάθε πέταλο του δρόμου, όπως στο V-Rod (του XR είναι 180-55/17). Η νέα H-D δεν μπορεί να ανταγωνιστεί στην πραγματικότητα με τα ευρωπαϊκά streetfighter για την κορυφή της κατηγορίας, αλλά είναι ένα τεράστιο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, σε περίπτωση που η Harley-Davidson έχει βλέψεις για κάτι τέτοιο. Το XR 1200 είναι γιΆ αυτόν που θέλει μία sport Harley και έχει απογοητευτεί με τα Sportster ή τα V-rod. Εντέλει, ρώτησα το Scott Parker ποιο από τα δύο προτιμούσε, το XR 750 ή το XR 1200. Βέβαια, σαν άνθρωπος της εταιρίας, ο Parker απέφυγε να δώσει μία ξεκάθαρη απάντηση πάνω σε αυτό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κατά τη διάρκεια της παρουσίασης όλοι μας ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ στη σέλα του νέου XR 1200.