Όπως είναι φυσικό, το FJR δε θα νιώσει άνετα στην πόλη. Λίγο ο όγκος του, λίγο το βάρος του και λίγο η λειτουργία του ψεκασμού, το touring της Yamaha θα νιώσει ασφυκτικά ανάμεσα σε αυτοκίνητα, στενά και φανάρια. Ωστόσο, αφού το συνηθίσει λίγο ο αναβάτη, θα κινηθεί αξιοπρεπώς και μέσα στην κίνηση, μέχρι τη στιγμή που θα κουράσει. Και αυτή η στιγμή θα έρθει σχετικά γρήγορα.
…στην Εθνική
Μόλις, όμως, το FJR δει πράσινη πινακίδα, θα πάρει τα πάνω του και θα μεταμορφωθεί σε μια ταξιδιωτική μηχανή που δε θα θελήσει να πατήσει τα λάστιχά της σε καμία έξοδο! Τα χιλιόμετρα θα αρχίσουν να ανεβαίνουν με γρήγορους ρυθμούς και το ταξίδι θα είναι τόσο άνετο, που θα τελειώσει πιο γρήγορα απΆ όσο νόμιζες. Πάνω στη σέλα του, ο αναβάτης δεν πρόκειται να συνειδητοποιήσει πόσο γρήγορα πηγαίνει, εκτός, βέβαια, κι αν κοιτάξει στον πίνακα οργάνων. Η σταθερότητα του συνόλου και η γραμμική λειτουργία του κινητήρα (η οποία θα φτάσει στο ζενίθ της χωρίς ξεσπάσματα, “ουρλιαχτά” και άλλες τέτοιες υπερβολές) θα σου δώσουν την εντύπωση ότι πηγαίνεις με λιγότερα από την πραγματική σου ταχύτητα. Αν, μάλιστα, σηκώσεις στο ψηλότερο σημείο και τη ζελατίνα, θα απομονωθείς τόσο, που σε καμιά περίπτωση δε θα μπορείς να μαντέψεις την πραγματική σου ταχύτητα. Το φαινόμενο αυτό ακούγεται μεν επικίνδυνο αλλά στη σέλα του FJR είναι απόλυτα ελεγχόμενο. Και αυτό οφείλεται στα πολύ καλά συνδυασμένα φρένα του και στο ABS. Το FJR θα σταματήσει ακαριαία και δε θα τρομάξει, καθώς η Yamaha έχει δώσει μεγάλη βάση στο σύστημα πέδησης.
Η ασφάλεια είναι δεδομένη και από άποψη σταθερότητας, ακόμη και σε ταχύτητες που φλερτάρουν ή ξεπερνούν τα 200 χλμ./ώρα. Στην ευθεία, το FJR παραμένει ακλόνητο, ενώ δε θα διστάσει να μπει με πολλά και σε παρατεταμένες στροφές, χωρίς να θυσιάσει τη σταθερότητα ή την ταχύτητά του.
…και στον επαρχιακό
Η εξαιρετική εικόνα που θα δείξει το FJR στην Εθνική θα ενδώσει σε κάτι πιο παραχωρητικό, όταν τα ελαστικά του πατήσουν σε επαρχιακό δίκτυο. Στο σημείο αυτό, ο αναβάτης θα θυμηθεί και πάλι τον όγκο του. Οι απανωτές στροφές και το σφιχτό δίκτυο θα αναγκάσουν τη μεγαλόσωμη μοτοσικλέτα να ρίξει λίγο τους ρυθμούς της και θα απαιτήσουν μεγαλύτερη προσπάθεια αλλά και συντονισμό από τον αναβάτη. Σε αυτό το σημείο, μάλιστα, θα ξαναγίνει κουραστική η λειτουργία του ψεκασμού, η οποία καθιστά ιδιαίτερα απότομο το άνοιξε-κλείσε του γκαζιού. Παρόλα αυτά, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει έναν πιο αργό ρυθμό και να μείνει προσηλωμένος σε αυτόν, προκειμένου να αποφύγει τις δυστροπίες του γκαζιού. Το FJR, πάντως, θα συνεχίσει να κινείται με αξιοζήλευτη σταθερότητα, περιμένοντας και πάλι να ανοιχτεί το πεδίο μπροστά του.