Πάει περίπου ένας χρόνος από την τελευταία φορά που βρέθηκα στη σέλα ενός MP3 και ειδικότερα αυτού με τον κινητήρα των 400 κ.εκ. Από τότε δεν έχουν αλλάξει πολλά στη συγκεκριμένη σειρά, αλλά ένα και μάλιστα πολύ σημαντικό. Η Piaggio είναι η μοναδική μέχρι στιγμής εταιρεία που πίστεψε τόσο πολύ στο concept του τρίκυκλου scooter ώστε να το βγάλει στη μαζική παραγωγή. Μία απόφαση που τελικά την δικαίωσε, με δεκάδες χιλιάδες πωλήσεις ανά την Ευρώπη. Φέτος, έκανε τα μαγικά της και πέρασε στην παραγωγή ένα MP3, το οποίο δεν χρειάζεται πλέον δίπλωμα μοτοσικλέτας για να οδηγηθεί, αλλά αυτοκινήτου! Πώς έγινε αυτό; Μα φυσικά, με το να το περάσει ως τρίκυκλο. Οι αλλαγές που επέτρεψαν κάτι τέτοιο είναι οι εξής λίγες: παίρνουμε ένα κανονικό MP3, αυξάνουμε το εμπρός μετατρόχιο στο ελάχιστο επιτρεπόμενο της κατηγορίας για να χαρακτηριστεί ως τρίκυκλο, βγάζουμε τέσσερα εξωτερικά φλας (και όχι ενσωματωμένα στο scooter) και κλείνουμε τον κύκλο των αλλαγών με ένα ποδόφρενο, το οποίο ελέγχει ταυτόχρονα τόσο το εμπρός όσο και το πίσω φρένο. Voila ! Ιδού η μοτοσικλέτα-τρίκυκλο που μπορεί να οδηγηθεί από όλους τους αυτοκινητιστές!