Δύσκολο να κουβαλήσεις δύο καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη και αυτό είναι εμφανές στην περίπτωση του MP3. Το μπροστινό σύστημα της ανάρτησης, σε συνδυασμό με το πεντάλ του φρένου, έχει περιορίσει το χώρο για τα πόδια, με αποτέλεσμα η μόνη θέση στην οποία μπορούν να τοποθετηθούν να είναι η κάθετη. Αυτό μαζί με το γεγονός ότι ο χώρος για τα πόδια του συνεπιβάτη είναι αρκετά περιορισμένος, αποτελούν και τα σημαντικότερα ψεγάδια της εργονομίας του MP3. Η ελαφρώς κατηφορική κλίση της αναπαυτικής σέλας ξενίζει λίγο στην αρχή, αφού έχει ως αποτέλεσμα τη μετατόπιση του σώματος του αναβάτη προς τα εμπρός στο έντονο φρενάρισμα. Η συγκεκριμένη επιλογή δεν έγινε πάντως χωρίς λόγο, καθώς αυτός ήταν μάλλον και ο μόνος τρόπος για να πατούν γερά στο έδαφος και οι πιο μικρόσωμοι των αναβατών που βολεύονται καλύτερα στο τελείωμά της. Ο συνεπιβάτης έχει μεγάλο μέρος της σέλας στη διάθεσή του, αλλά και μία πολύ πρακτική πλάτη που συνδυάζεται με μεγάλες χειρολαβές. Τα χειριστήρια και ο πληρέστατος πίνακας οργάνων είναι ήδη γνωστά από την προηγούμενη γενιά και συνηθίζονται γρήγορα, με το τιμόνι να έρχεται με φυσικό τρόπο στα χέρια του αναβάτη. Τέλος, η ποιότητα κατασκευής του LT βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και σε γενικές γραμμές παρουσιάζεται καλύτερη από του μοντέλου που ξέραμε μέχρι σήμερα.