LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Piaggio MP3 LT 400 ie
Στο δρόμο: Ακραία ασφάλεια
Διαβάστηκε από 116845 αναγνώστες
Στο δρόμο: Ακραία ασφάλεια Αυτές οι δύο λέξεις φτάνουν και περισσεύουν για να χαρακτηρίσουν τη γενικότερη συμπεριφορά του LT σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Και αυτό γιατί χρειάζεται από μικρή έως ανύπαρκτη εμπειρία για να μείνει όρθιο εκεί που οι κανονικές μοτοσικλέτες απαιτούν εμπειρότατο αναβάτη και όχι αυτοκινητιστή, όπως σε δυνατό φρενάρισμα στο βρεγμένο. Η μπροστινή ανάρτηση λειτουργεί άκρως ικανοποιητικά, εφόσον οι δύο τροχοί δεν αντιμετωπίζουν ταυτόχρονα την ίδια κάθετη ανωμαλία. Σε αντίθετη περίπτωση, τα αμορτισέρ κάνουν φανερή τόσο τη σφιχτή τους ρύθμιση, αφού δουλεύουν και τα δύο μαζί, όσο και τη μικρή διαδρομή που έχουν στη διάθεσή τους για την απόσβεση κάποιου εμποδίου. Η πίσω ανάρτηση λειτουργεί επίσης καλά, ακόμη και με συνεπιβάτη. Εκτός βέβαια αν ο τελευταίος ξεπερνά τα 75 κιλά, οπότε στα σαμάρια των ελληνικών δρόμων θα τερματίσει. Η κάλυψη από τον αέρα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα για τις ταχύτητες που αναπτύσσονται και ακόμη και στην τελική ταχύτητα, οι όποιοι στροβιλισμοί παρουσιάζονται δεν θα ενοχλήσουν κανέναν από τους δύο επιβαίνοντες. Αυτό δεν ισχύει και για την ποδιά, αφού λόγω του περιορισμένου χώρου που προσφέρει για τα πόδια του αναβάτη, αφήνει ένα μεγάλο μέρος τους εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύσης. Όποιος έχει οδηγήσει το προηγούμενο MP3, γρήγορα θα καταλάβει πως το LT έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και δίνει μία πιο αέρινη αίσθηση κατά την κίνησή του. Σε δρόμο με στροφές, η ταχύτητα με την οποία θα κινηθεί το μοντέλο της Piaggio εξαρτάται από δύο παράγοντες. Ο πρώτος είναι φυσικά η εμπειρία του αναβάτη, ειδικά από τη στιγμή που απευθύνεται σε αυτοκινητιστές και όχι μοτοσικλετιστές. Το ίδιο δείχνει να αδιαφορεί για την πίεση που δέχεται, με το μπροστινό να μένει πακτωμένο στο δρόμο ακόμη και όταν ο συντελεστής τριβής βρίσκεται στα γνωστά «κορυφαία» επίπεδα της χώρας μας. Ο δεύτερος αφορά στο χαμηλά τοποθετημένο σταντ που βρίσκει σχετικά εύκολα όταν το LT πλαγιάζει. Το μόνο που θα παραξενέψει αρχικά τους πιο έμπειρους, είναι η ελαφρώς μεγαλύτερη προσπάθεια που χρειάζεται για να πάρει κλίση σε σχέση με μία συμβατική μοτοσικλέτα. Όσον αφορά στην πόλη, τα λόγια απλά περιττεύουν. Στον τομέα της ευελιξίας και απέναντι στα scooter της μεσαίας κατηγορίας υπολείπεται ελάχιστα, λόγω ελαφρώς βαρύτερης αίσθησης και ελάχιστα μεγαλύτερου πλάτους. Συγκρινόμενο με τα αυτοκίνητα, όμως, βρίσκεται κυριολεκτικά σε άλλη διάσταση, στέλνοντας στη… μαμά του με κλάματα ακόμη και το μικρότερο από αυτά σε οποιαδήποτε «κόντρα» μέσα στην κίνηση.

 
 Piaggio MP3 LT 400 ie
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κοίτα μαμά: Χωρίς δίπλωμα!
Σχεδίαση: «Αυτοκινητάδικη» ανανέωση
Εργονομία/Ποιότητα: Όπως και πριν, λίγο καλύτερα
Αποθηκευτικοί χώροι: Πολύ καλοί, αλλά…
Κινητήρας: Γνωστή συνταγή
Πλαίσιο: Στο ύψος των περιστάσεων
Αναρτήσεις/Φρένα/Τροχοί: Μία από τα ίδια
Στο δρόμο: Ακραία ασφάλεια
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ