Η σέλα χαμήλωσε σε ύψος, δίνει την ίδια άνετη στάση στο σώμα και το αφρώδες της είναι σχετικά μαλακό.
Μεγάλο βάρος έδωσαν οι υπεύθυνοι της Honda και στους τομείς της άνεσης και της εργονομίας. Το σημαντικότερο βήμα στη βελτίωση του SH έγινε με το χαμήλωμα της σέλας κατά ένα εκατοστό. Επιπλέον, αυτή επανασχεδιάστηκε, προκειμένου να είναι πιο άνετη. Με τις αλλαγές αυτές, το SH 150i είναι πλέον πιο άνετο για αναβάτες χαμηλού ύψους. Και οι ψηλοί; Η Honda φρόντισε και για αυτούς, αυξάνοντας το χώρο στην ποδιά κατά 2,5 εκατοστά.
¶νετα κάθεται και ο συνεπιβάτης, χάρη στο χώρο που του αναλογεί και στις μεγάλες χειρολαβές. Όσον αφορά στη δική του άνεση, δεν έχει αλλάξει κάτι -το νέο χρώμα των μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι πανέμορφο, αλλά δεν κάνει τη διαφορά.
Από την άλλη, τα όργανα μπορεί να μην είναι και τα πιο όμορφα της σειράς, ωστόσο είναι αρκετά ευδιάκριτα και εργονομικά.
Τέλος, στα αρνητικά εντοπίζεται η απουσία πλαϊνού σταντ. Μπορεί το SH να σηκώνεται εύκολα στο κεντρικό, αλλά η απουσία αυτή κοστίζει σε εργονομία.