LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

HOW TO

Αλλαγή λαδιών σε scooter
Αλλαγή λαδιών σε scooter
Διαβάστηκε από 22652 αναγνώστες
Όπως σε κάθε τετράχρονο κινητήρα, έτσι και στα scooter πρέπει περιοδικά να αλλάζουμε τα λάδια στο μοτέρ.
Ό,τι είναι η τροφή για τον άνθρωπο, είναι τα λάδια για έναν κινητήρα. Η σωστή ποσότητα λαδιού και η αλλαγή τους στα σωστά διαστήματα είναι σημαντικές παράμετροι για την καλή και απροβλημάτιστη λειτουργία του scooter.
Η αλλαγή των λαδιών πρέπει να γίνεται ύστερα από ζέσταμα του κινητήρα. Με αυτόν τον τρόπο, τα λάδια γίνονται πιο λεπτόρρευστα και αδειάζουν πολύ πιο εύκολα και γρήγορα. 
Η λογική είναι απλή, καθώς ουσιαστικά λύνουμε τρεις βίδες: μία για να βγει το λάδι, μία για το φίλτρο λαδιού και μία για να βάλουμε το καινούργιο λάδι.
info. Για την αλλαγή λαδιών χρησιμοποιήσαμε ένα δοχείο συλλογής λαδιών, μία καστάνια με το αντίστοιχο καρυδάκι και ένα ειδικό κατσαβίδι "T".

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Πάντα μετά από 500 χιλιόμετρα πρέπει να ελέγχουμε και να ρυθμίζουμε ξανά την αλυσίδα. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε τη σωστή λίπανσή της στα ίδια χιλιόμετρα ή μετά από κάθε πλύσιμο.

ΕΙΔΙΚΟΣ
Ο Δήμος Μιχαήλ διατηρεί εξουσιοδοτημένο συνεργείο και κάθετη μονάδα Piaggio Group, στο Μαρκόπουλο Αττικής, στη Λ. Πόρτο Ράφτη 73. Δραστηριοποιείται στο χώρο από το 1980, ενώ από το 2004 λειτουργεί το κατάστημα-συνεργείο Moto Ray. Ύστερα από πολυετή εργασία σε Αμερική και Καναδά, έφερε την άψογη νοοτροπία και στη χώρα μας, προς όφελος του πελάτη.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.motoray.gr ή καλέστε στο τηλέφωνο 22990-63250.
1. Τοποθετούμε το scooter στο διπλό σταντ. Αφού ζεστάνουμε το μοτέρ, το σβήνουμε και βάζουμε από κάτω ένα δοχείο συλλογής λαδιών.
2. Με την καστάνια, ξεβιδώνουμε τη βίδα για τα λάδια που βρίσκεται στη δεξιά μεριά του scooter.
3. Αφήνουμε να τρέξουν τα λάδια στο δοχείο και στη συνέχεια βγάζουμε την ειδική σήτα που συγκρατεί τυχόν ρινίσματα που υπάρχουν μέσα στο μοτέρ.
4. Δίπλα από τη βίδα εξαγωγής λαδιών, υπάρχει το φίλτρο λαδιού. Το ξεβιδώνουμε με το ειδικό κατσαβίδι "T" και το αφήνουμε να στραγγίξει προσεκτικά στο δοχείο.
5. Ξεβιδώνουμε την τάπα όπου θα βάλουμε τα καινούργια λάδια.
6. Όση ώρα στραγγίζει το λάδι, σκουπίζουμε καλά τη σήτα, τη βίδα και το τo ring της βίδας (το μαύρο λαστιχάκι που φαίνεται στη φωτογραφία).
7. Βάζουμε λίγο γράσο στο o ring και το τοποθετούμε στη βίδα.
8. Έχουμε έτοιμα τα λάδια με τον προτεινόμενο τύπο (π.χ. SAE 5-40) και το καινούργιο φίλτρο λαδιού. Είναι σημαντικό να τοποθετούμε πάντα καινούργιο φίλτρο λαδιού και όχι το ίδιο.
9. Τοποθετούμε το καινούργιο φίλτρο λαδιού και βιδώνουμε το καπάκι του.
10. Τοποθετούμε τη σήτα και βιδώνουμε τη βίδα αρχικά με το χέρι για να πάρει σωστές βόλτες και μετά με την καστάνια.
11. Βάζουμε ένα χωνί στην υποδοχή των λαδιών και προσεκτικά συμπληρώνουμε την ποσότητα που αναφέρει ο κατασκευαστής. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να βάζουμε περισσότερο λάδι απ’ όσο αναγράφεται στο βιβλίο.
12. Αφού βιδώσουμε, θέτουμε σε λειτουργία το μοτέρ πατώντας τη μίζα και το αφήνουμε να δουλέψει ένα με δύο λεπτά.
13. Σβήνουμε το μοτέρ και ελέγχουμε τη στάθμη λαδιού από το δείκτη που υπάρχει στην τάπα όπου βάζουμε τα καινούργια λάδια. Πρέπει να είναι στο max. Αν δεν είναι, συμπληρώνουμε όση ποσότητα χρειάζεται. Το scooter είναι έτοιμο για βόλτες, με φρέσκα λαδάκια!



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ