Όταν χαλβάδιαζα το 630 στην έκθεση του Μιλάνου, το ανακοινωθέν της Husqvarna (που τρέχει πλέον κάτω από τη γερμανική διεύθυνση της μαμάς BMW) ήταν διθυραμβικό. Τι σας έλειπε με το 610; Πολιτισμός; Πάρτε πολιτισμό. Λιγότεροι κραδασμοί, ανθρώπινη σέλα, προδιαγραφές Euro3, μαλακός συμπλέκτης… πω, πω, ωραία τα έλεγαν. Αλλά είχε και συνέχεια ο λόγος τους. Θέλετε κι άλλο γκάζι; Θέλετε ακόμα καλύτερη συμπεριφορά (γίνεται;) στο δρόμο; Ορίστε, ένα νέο πλαίσιο και βελτιωμένος κινητήρας με 20% περισσότερη ιπποδύναμη. Ω-λα-λα! Θέλετε και βελτιωμένη ποιότητα και αξιοπιστία; Πείτε το κι έγινε. Πάρτε κι ένα έξτρα τελικό, για δώρο. Καλά, το μόνο που ήθελα μετά από αυτό το ανακοινωθέν, ήταν να μου δώσουν ένα νούμερο λογαριασμού και να βάλω μέσα το αντίτιμο για ένα φρέσκο SMS 630.
Όταν, όμως, ο Κολέφας γύρισε από την αποστολή στην Ιταλία και δεν δήλωσε ενθουσιασμένος από την απόδοση του κινητήρα του 630, παραξενεύτηκα και απογοητεύτηκα λιγάκι. Και μετά, ψάχνοντας τα fora στο Internet διάβασα κι άλλα παραπονάκια από νέους ιδιοκτήτες, για τον «πνιγμένο» από τις Euro3 κινητήρα. Βρε λες;